سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پروژه دانشجویی مقاله تأثیر ویژگیهای فردی منابع انسانی بر اثربخشی

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 پروژه دانشجویی مقاله تأثیر ویژگیهای فردی منابع انسانی بر اثربخشی مدارس غیرانتفاعی فایل ورد (word) دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه دانشجویی مقاله تأثیر ویژگیهای فردی منابع انسانی بر اثربخشی مدارس غیرانتفاعی فایل ورد (word)   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه دانشجویی مقاله تأثیر ویژگیهای فردی منابع انسانی بر اثربخشی مدارس غیرانتفاعی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه دانشجویی مقاله تأثیر ویژگیهای فردی منابع انسانی بر اثربخشی مدارس غیرانتفاعی فایل ورد (word) :

نیروی انسانی نقش سازنده و کلیدی در پیشبرد ماموریتها، هدفها، سیاستها، خط مشی ها و استراتژیهای سازمان داراست و از ارکان رشد و بقای سازمان محسوب می‌گردد .در هر سازمانی به منظور اثربخش نمودن امور و نیل به هدفهای سازمانی از معیارهایی استفاده می‌کنند. اهم این معیارها عبارتند از جذب، آموزش و حفظ نیروی انسانی کارآمد و متخصص. از آنجا که ویژگیهای فردی منابع انسانی با اثربخشی سازمانی رابطه دارد، در این راستا محققین برای دستیابی به نتایج مطلوب هدفهای علمی و کاربردی را مدنظر قرار داده‌اند. بدین منظور قصد بررسی و پاسخگویی به این سوالات را دارند: (1) آیا بین سابقه کاری منابع انسانی واثر بخشی مدارس غیر انتفاعی رابطه معنی داری وجوددارد؟ (2) آیا بین تحصیلات منابع انسانی و اثر بخشی مدارس غیر انتفاعی رابطه معنی داری وجود دارد؟ (3) آیا بین شخصیت منابع انسانی و اثربخشی مدارس غیر انتفاعی رابطه معنی داری وجود دارد؟ در این تحقیق، سابقه کار، تحصیلات و شخصیت متغیر مستقل و اثربخشی متغیر وابسته در نظر گرفته شده است. با توجه به سوالات تحقیق سه فرضیه برای آن تدوین گردید که برای تجزیه و تحلیل فرضیه ها پرسشنامه 47 سوالی طراحی، توزیع و جمع آوری شد. پس از بررسی و تحلیل سوالات و آزمون فرضیه ها به روش «کای دو» مشخص گردید که بین سابقه کاری منابع انسانی و اثربخشی (فرضیه اول ) رابطه معنی داری وجود ندارد ولی بین تحصیلات و شخصیت منابع انسانی و اثربخشی سازمانی (فرضیه دوم و سوم ) رابطه معنی داری وجود دارد.
توضیح : این مقاله در ماهنامه مدیریت مدرسه منتشر خواهد شد.
کلیدواژه : اثربخشی؛ Effectiveness؛ شخصیت؛ Personality؛ تجربه کاری؛ Experience؛ تحصیلات؛ Education؛ منابع انسانی؛ Human Resources
________________________________________
1- مقدمه
از زمانی که علم مدیریت و سازمان در اوائل سال 1900 به سرعت بسط یافت، تکاملی درباره ماهیت و وظیفه سازمانها و معیار اثربخشی سازمانی پدیدار گشت. این مفاهیم در تعامل پویا و همگام با موسسات و کمپانی های بزرگ جوامع جهانی رو به رشد، رشد نموده و تکامل یافت. در طول تاریخ یک صد ساله نیز مفاهیم ناب و اصلی در باره افراد، سازمانها، کارگران، مدیران، سیستمها و شبکه ها رشد پیدا نموده و باعث شکل دهی به اندیشه و رفتار مدیران، کارکنان و سیاستگذاران گردید (بیکر و برنچ 2002). دنیای امروز دنیای سازمانهاست و نیروی انسانی به عنوان با ارزش ترین منابع سازمانی، متولیان آن محسوب می‌شوند.
امروزه بیش از هر زمان مشخص شده است که رشد و توسعه سازمانها و در پی آن جوامع در گرو استفاده صحیح از نیروی انسانی است (رحمان‌پور ص3). در حال حاضر سازمان بشری مانند گذشته نیست به ویژه نیروی کار به طور قابل توجهی در حال تغییر است. از این رو لازم است مدیران خود را با الگوها و گرایشات مختلف افراد هماهنگ نموده و آماده باشند تا آنها را برهم منطبق نمایند (سیدجوادین 1383، 19). بی شک در جهان پر شتاب و سرشار از تحول و رقابت امروز آنچه موجبات تحقق مزیت رقابتی سازمانها را تضمین می‌کند، نیروی انسانی با کیفیت، خلاق و پویاست. ازاین روست که در عصر حاضر منابع انسانی بنای اصلی فرآیند افزایش کارائی و اثربخشی و با ارزشترین سرمایه و کلید طلایی رقابت قلمداد شده است (تیموری نژاد). بدین سبب مدیریت منابع انسانی که عهده دار بخشی از وظائف اصلی مدیریت بود و بعنوان رویکردی جامع به مدیریت استراتژیک قلمداد می‌شد، ظهور پیدا نمود. مدیریت منابع انسانی یعنی شناسایی، انتخاب، استخدام، تربیت و پرورش نیروی انسانی جهت نیل به اهداف سازمان

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

پروژه دانشجویی پروژه میدان شهدا فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 پروژه دانشجویی پروژه میدان شهدا فایل ورد (word) دارای 23 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه دانشجویی پروژه میدان شهدا فایل ورد (word)   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه دانشجویی پروژه میدان شهدا فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه دانشجویی پروژه میدان شهدا فایل ورد (word) :

انواع سیمان استفاده شده در پروژه دانشجویی پروژه میدان شهدا فایل ورد (word)

انواع سیمان های مورد استفاده در بتن پروژه از نوع تیپ 2 میباشد و اگر
این سیمان در بازار موجود نبود سعی می شود که از سیمان پازولان استفاده شود.
بیشترسیمان مورد نیاز این پروژه از کارخانه ی سیمان مشهد تهیه می شود و در مواقعی که این کارخانه مشکلاتی را برای تهیه سیمان مورد نیازداشته باشد از کارخانه های سیمان بجنورد و یا سبزوار استفاده می شود.

طرح اختلاط بتن در پروژه دانشجویی پروژه میدان شهدا فایل ورد (word)

قبل از شروع به کار یک پروژه از آزمایشگاه مربوطه خواسته می شود
مصالح بتنی را که در آن پروژه قابل مصرف است به آزمایشگاه برده و بر اساس آن مصالح ، دانه بندی وعیار سیمانی را که می خواهند در این طرح به آنها می دهند.بر اساس این طرح اختلاط پیمان کار موظف است نسبت به انجام بتن سازی اقدام نماید.
طرح اختلاط بتن دارای روش های مختلفی می باشد .بتن های مورد استفاده در این پروژه عیارهای متفاوتی دارند که عبارتند از: بتن 150 برای مگ ، بتن 250 برای بتنهای موجود در جداول و بتن 300 یا 350 برای کارهای سازه ای .
روش تولید بتن در پروژه دانشجویی پروژه میدان شهدا فایل ورد (word)
کلیه ی بتن های موجود در این پروژه از کارخانه های ساخت بتن تامین می شود .
قبل از اینکه بتن مورد نیاز در کارخانه تولید شود بچینگ موجود در کارخانه مورد بازدید قرار می گیرد و پس از تایید سیستم بچینگ، سیستم طرح اختلاط و دانه بندی آنها اختلاط بتن انجام می گیرد.
روش تولید بتن بیشتر به صورت دستگاه بچینگ می باشد و پس از ساخت بتن در آن مدت زمان معینی که باید بتن حمل شود ، بتن توسط میکسل به پروژه حمل شده و از آنجا توسط پمپ و یا توسط باکت هایی که با جرثقیل جابجا می شوند بتن را داخل محل های مورد نیازمی ریزند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

پروژه دانشجویی آییننامة معاملات در سازمان کارگزاران بورس اوراق ب

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 پروژه دانشجویی آیین‌نامة معاملات در سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران فایل ورد (word) دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه دانشجویی آیین‌نامة معاملات در سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران فایل ورد (word)   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه دانشجویی آیین‌نامة معاملات در سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه دانشجویی آیین‌نامة معاملات در سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران فایل ورد (word) :

ماده 1 تعاریف‏

منظور از “سازمان،” در این آیین‏نامه، سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران است.
“معاملات،” خرید یا فروش اوراق بهاداری است که در بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است.
“تابلوی بورس” تابلویی است که برای ارائه اطلاعات طبقه‌بندی شده اوراق بهادار به‌کار می‌رود از قبیل تابلوی اصلی و فرعی، تابلو اوراق مشارکت دولتی و تابلوی اوراق مشارکت شرکت‌ها.

“عرضه،” عبارت است از اعلام آمادگی برای فروش اوراق بهادار از طرف کارگزار فروشنده.
“تقاضا،” عبارت است از اعلام آمادگى برای خرید اوراق بهادار از طرف کارگزار خریدار.
“مشتری،” شخصی است که متقاضی خرید (یا فروش) اوراق بهادار است. “مشتری” می‌تواند نماینده قانونی خریدار یا فروشنده باشد.
“سفارش،” درخواست خرید و یا فروش اوراق بهادار است که توسط “مشتری” به کارگزار ارائه می‌شود.

“قیمت پیشنهادی،” نرخی است که برای هر واحد اوراق بهادار از طرف کارگزار وارد سامانه معاملات می‌‌‏شود.
“قیمت باز،” نرخی است که اختیار تعیین آن از طرف “مشتری” به کارگزار واگذار می‌شود.
“قیمت محدود،” نرخی است که حداکثر یا حداقل آن از طرف “مشتری” به کارگزار اعلام می‌شود.
“قیمت معین،” نرخ ثابتی است که توسط “مشتری” برای انجام معامله به کارگزار اعلام می‌شود.

“واحد پایه معاملاتی متعارف،” حداقل میزان اوراق بهادار در هر معامله است که توسط “سازمان” تعیین می‌شود.
“واحد پایه معاملاتی نامتعارف،” میزان اوراق بهاداری که از واحد پایه معاملاتی متعارف کمتر است.
“قیمت آغازین،” قیمتی است که در شروع جلسه رسمی معاملاتی برای هر ورقه بهادار در تابلو بورس اعلام می‌شود.
“قیمت پایانی،” قیمت هر ورقه بهادار در پایان هر جلسه رسمی معاملاتی بورس است که محاسبه و توسط سازمان اعلام می‌شود.

“حجم مبنا،” تعداد اوراق بهادار از یک نوع است که هر روز باید مورد دادوستد قرار گیرد تا کل درصد تغییر آن روز، در تعیین قیمت روز بعد ملاک باشد.
“سهم شناور آزاد” هر شرکت، بخشی از سهام آن شرکت است که دارندگان آن آماده عرضه و فروش آن سهام می‌‌باشند، و قصد ندارند با حفظ آن‌ قسمت از سهام، در مدیریت شرکت مشارکت نمایند.
“دامنه ‌نوسان قیمت،” پایین‌ترین تا بالاترین قیمتی است که در آن دامنه، طی یک یا چند جلسه رسمی‌ معاملاتی بورس، قیمت می‌‌تواند نوسان داشته باشد.
“بستن نماد،” توقف معاملات هر یک از انواع اوراق بهادار طی دوره معین طبق دستورالعمل مربوطه می‌باشد.

“محدودیت حجمی،” حداکثر تعداد اوراق بهاداری است که در هر نماد معاملاتی طی هر سفارش در سامانه معاملات وارد می‌شود. این رقم مضرب صحیحی از “واحد پایه معاملاتی متعارف” است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

پروژه دانشجویی مقاله کاربرد طرحهای فونداسیون های پی گسترده فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 پروژه دانشجویی مقاله کاربرد طرحهای فونداسیون های پی گسترده فایل ورد (word) دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه دانشجویی مقاله کاربرد طرحهای فونداسیون های پی گسترده فایل ورد (word)   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه دانشجویی مقاله کاربرد طرحهای فونداسیون های پی گسترده فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه دانشجویی مقاله کاربرد طرحهای فونداسیون های پی گسترده فایل ورد (word) :

کاربرد طرحهای فونداسیون های پی گسترده

شمع ها دو برابر ستون های گوشه بودند که این در حالیست که نسبت مربوط برای مقاومت محور بیش از 3/1 بود. نسبت مشاهده شده بار ساختمانی کل حمل شده توسط شمع ها به طور روبه فزونی ای در طی دوره ساخت به 75% افزایش پیدا می کند. نتایج مقایسه ای آنالیز بار بر شمعی به صورت ساده شده توسط Dadopield & Sharoks (472/18)داده شده است. در اینجا باربر توسط المانهای می رود خم کردن Plate با ضخامت باربر معادل m5/4 که سختی بنای فوقانی محسوب می شود مدل شده است. ما زهین را به عنوان فضای نیمه ای که چند لایه و الاستیک است در نظر می گیریم که در معرض بارهای عمودی هم در سطح و هم در عمق در مکانهای شمعی می باشد. تقابل عملی بین باربر و شمع ناچیز می

باشد، و فرآیند تکراری ای برای مطابقت دادن باربر و نشست زمین بکار رفته است . توافق مناسبی بین توزیعات مشاهده شده بار شمع و توزیعات محاسبه شده آن در داخل گروه بدست آمده است. و همچنین تقسیم بار بین بار برها و شمع ها نیز در توافق گروه است ولی توزیع های مقایسه ای فشار تماس باربر کم تر نزدیک هستند . محاسبات مقدماتی بیشتر خاطر نشان می سازد که تعداد شمع ها می تواند از 35 به 40 تا کاهش یافته باشد. که در ابعاد یکسان با مواردی هستند که استفاده عملی می شوند . ولی به صورت گسترده تر در زیر نواحی مرکزی باربر جای داده شده و متراکم شده اند و تمرکز یافته اند. نتایج پیش بینی می کند که نشست کل تا میزان mm50 افزایش می یابد. (که به سختی دو برابر مقدار گروه شمع های بزرگ موجود می باشد) که این در حالیست که نشسته دیفرانسیلی مشابه ناچیز هستند.

شهری در بلژیک

سیلوهای انبار غله بتن آرمر، Gheut ، بلژیک مطابق تاریخی گزارش شده توسط (18473) Caosens & Vanimpe حاکی از بلوک شدن 4 سیلوی استوانه ای ساخته شده در طی سالهای 1976 تا 1978 می باشد . و همچنین حاکی از کشف لایه های ماسه و گل رس خوابیده بر روی هم می باشد که عمق قابل توجهی گسترده می شوند باربر شمعی مستطیلی با ضخامت m2/1 در پلان 35 * 35 m می باشد و هر سیلوی بتن آرمر دارای ارتفاع m52 با قطر داخلی m 8 و ضخامت دیوار m m 180 می باشد، (شکل 1827 (a)) برج اصلی m 75 در 8 متری یک انتهای بلوک سیلو قرار دارد. در طرح ، گزینه باربر ساده در ترکیب با پیشرفت خاک به کناری گذارده شده است. و لحاظ نشده است که بخشی از آن به علت

همگن بودن شدید رسوب های خاک طبیعی می باشد. همچنین شمع های کوبیده کوتاهتر مقرون به صرفه تر بودند نسبت به شمع های بلند در جا، از این رو 697 شمع بتن آرمرای با قطر m 520 و طول m 4/13 وجود دارند که دارای پایه های توسعه یافته متغیر (معمولاً دارای قطر m 80) هستند و بر روی شبکه مربعی در فواصل m 1/2 نصب شدند. بار طرح مجاز بر روی این شمع ها MN5/1 بود. برای کاهش احتمال صدمه در اثر نشست ، دو اتصال عرضی ساختمان در بارکش مشخص شده بودند ولی هیچ جزئیاتی از اتصالات روبنا داده نشده اند

. دو تست بار شمع استاتیک در محل صورت گرفته بود که در هر صورت این نتایج طوری لحاظ شده بود که برای استفاده در پیش بینی نشست های گروهی شمع ها محدود هستند. در بار متوسط سر شمع 16MN در بلوک سیلو نشست اندازه گیری شده سر شمع یک شمع تنها تقریباً m m 3 بود. در مقایسه ، نشست های شمع در حدود m m 190 مشاهده شده بود. نشست های اندازه گیری شده در طول پرید زمانی ده ساله در شکل 27/18 نشان داده شده اند و مشابه با سیلوهایی می باشند که بطور دائمی با تقریب 80% ظرفیت بار گذاری شده اند. عدم تقارن مشاهده شده در مشخصه های نشست به نظر آمده است که بخشی به جهت حضور برج آسانسور باشد، که مقدار کمی قبل از شروع ساخت بلوک سیلو کامل شده بود محاسبه نشست های پیش بینی شده بر اساس بارکش تخت قرار داده شده در سطح پایه شمع بود و در معرض بار گذاری ساختمانی رو به پایین و بارهای رو به بالا حول محیط قرار گرفته بود که عمل اصطکاک محوری در اطراف گروه شمع محسوب می شود. (گروه شمع: دسته شمع هایی که سر آنها را دال بتی می پوشاند).

184 دو بلوک آپارتمانی در مجاورت هم کوتنرگ ، موثر
یکی از شرح حالهای شرح داده شده توسط Hanslo & Jenedeby (18.478) – Hansbol (18.476) , (18.475) , (18 .474) به ویژه فوائد شمع های کاهش دهنده نشست را برای ساختمانهای مسکونی کوتاه به طوری واضح شرح داده است. در طی 1982-1981 دو بلوک مسکونی 4 طبقه در جهات مخالف خیابانی در گوتنبرگ سوئد ساخته شده بودند یکی بر روی شمع های اصطکاکی مرسوم (بلوک 1) و دیگری بر روی شمع های خزش (بلوک 2) ساخته شده بود . این ساختمانها بر روی لایه پهنی از گل رس محکم که در زیر شن و ماسه و بر روی سنگ فونداسیون یافته بودند . در بلوک 1 شبکه ساختمانی تیرهای فونداسیون بتنی در محل ریختگری شده اند . با فضایی برای کانالهای سرویس .

«پیشرفت ها در انالیز باربر و طرح آن»

در زیر طبقه اول و روبنای اصلی شامل المانهای بتنی پیش ساخته می باشد. مساحت پلان ساختمان 50*14 متر می باشد و بارگذاری ساختمانی عمودی متوسط تقریباً Kpa66 می باشد . خاکبرداری زیر زمین مشابه از بالا خارج کردن Kpa44 می باشد که فشار اعمالی خالص رو به پایینK pa 22 را می دهد. 211 شمع توزیع شده یکنواخت برای حمل کل بار ساختمانی با ضریب ایمنی 3 در برابر شکست شمع طراحی شده است. هر شمع شامل عضو چوبی 18 متری بهم تابیده در بالا با عضو بتنی 10 متری مربعی می باشد. (اندازه کنار 275 میلی متر است) در بلوک 2 که بتن ریخته شده در محل در سرتاسر کار بکار رفته است شامل بتن قالبی (دال) با پهنای 400 میلی متر با دیواره های عرضی 6/3 متر بعنوان بخشی از زیر زمین یک طبقه محل یافته است. بار گذاری ساختمانی عمودی متوسط تقریباً در طول مساحت پلان 75* 12 متر ساختمان Kpa60 می باشد ولی بعلت وزن خاک برداشته شده در سطح فونداسیون دارای کاهش فشار Kpa 51 می باشد که بارگذاری خالص فقط Kpa9 می شود. 104 شمع وجود دارند که فقط زیر دیوارهای زیر زمین موقعیت یافته اند که دارای

ظرفیت مجموع حمل تقریبی 62% از کل بار ساختمان می باشند. هر شمع طوری طراحی شده است که تحت بار شکست خزی عمل کند و شامل عضو چوبی بهم پیچیده شده 18 متری در بالا با قطر 300 میلی متر و طول 8 متر عضو بتنی می باشد. از این رو چگالی شمع ها درون گروه 38% نسبت بلوک 1 می باشد . نشستهای اندازه گیری شده در طی دوره 13 ساله پس از ساخت رفتار کلی مشابهی را در 2 فونداسیون با مقدار میانگین نهائی پیش بینی شده 50 میلی متر از خود نشان می دهد. اشکال 28-18 a , b را ببینید، شکل 28-18 b مربوط به سال 1995 می باشد. دیگر اندازه گیریها در عمق نشان می دهد که برای هر دو ساختمان نشست تقریباً به طور کامل ناشی از تراکم خاک در بالای سطح پایه

شمعهای می باشد. نشست کل برای بلوک پ بین 50 و 36 میلی متر و با متوسط 44 میلی متر تغییر می کند و این مسئله در مورد بلوک 2 ، 48 و 30 میلی متر یعنی میانگین 41 میلی متر می باشد. مشابهت در نشستهای دیفرانسیلی اندازه گیری شده احتمالاً بخشی به جهت حضور روبنای دیوار همبر محکم در هر دو ساختمان می باشد . در بلوک 1 روند مشاهده شده در توزیع مجدد بارهای شمع با زمان در شکل b 28-18 به طور کامل با انتقال بار از مرکز به لبه شرح داده شده است. در بلوک 2 توزیع بار سرشمع درون گروه به طوری محسوس یکنواخت است و هیچ گسستگی را در زمان نشان نمی دهد. فشارهای تماس اندازه گیری شده زیر بلوک 1 ناچیز بودند، در حالیکه موارد مشابه مربوط به بلوک 2 از حدود kpa 50 در مرکز تا Kpa 30 در لبه تغییر کردند.

18410 سیلوهای انبار غله بتن آرمری:

رفتار نشست ساختاری بارگذاری شده با بار سنگین سیلو برای انبار و ذخیره دانه گندم توسط clagdan و دیگران گزارش شده است . (479/18) . باربر شمعی مثلثی با ضخامت M6/1 (m 2/33*4/15) 15 انبار سیلوی بتن آرمری را به همراه بالابرها و دیگر وسایل ماشینی در یک مسیر پشتیبانی می کند. بیش از 200 شمع در حدود m10 درون لایه m 3-2 سنگ آهک که بر روی Liasclay (نوعی سنگ آهک رسی) قرار دارد. ، قرارداده شده اند. بار خالص متوسط تحمیلی زیر ناحیه انبار سیلو در سطح باربر Kpa350 می باشد. آنالیز این طرح بر پایه روشهای تکراری کوپل نشده با باربر و دو بنای معادل ساخته شده بر روی پا طاق ها بود که محکم بودن آن ناشی از آنالیز نشست با استفاده از مدل زمینی لایه بندی شده در ارتباط با تقریب steihbrenner بود. شکل 1525 شمارنده های نشست (nm)سیزده سال پس از پایان ساخت ؛(b) نشست های متوسط و بارهای سرشمع. در نمایی تعداد کثیری از شمع

های جای گرفته در نزدیک هم آنالیز روابط متقابل بر پای، باربر تخت بنا شده در سطح پایه شمع بود. تراز کردن ددقیق فونداسیون در 1984 نشست های دیفرانسیلی و ماکزیمم را در حدود mm15 و mm9 نشان داد که در عرض پهنای سر سنگین بار دار گرفته شده. این ها خیلی کمتر از مقادیر پیش بینی شده mm70 و mm3 هستند. که در اصل به عنوان توالی ای از ناچیز پنداری سختی زمین می باشد. در هم پیچیدگی مشاهده شده باربر مثلثی ممکن است از ترکیب بارگذاری نامتقارن القا شده بوسیله پر کردن نا متعادل انبارهای سیلو و سختی زمین غیر یکنواخت در سرتاسر ناحیه پلان فونداسیون باشد.

18411 فروشگاه بزرگ Basilden، انگلستان:

طرح و رفتار بعدی پی های گسترده شمعی برای فروشگاه بزرگی در باسیلون، انگلستان تسط Riekard و دیگران شرح داده شده بود. (840/18) این ساختمان سه طبقه دارای ناحیه پلانی بزرگ (48*166m) به همراه زیر زمینی یک طبقه بود. (عمق 48*76*5m) شکل (a) 18.29 را ببینید. لایه درس لندنی در محل سایت ؟ زده شده است که دارای ضخامتی در حدود m100 می باشد و تقریباً تا سطح زمین گسترده می شود. سطوح آبهای زیر زمینی مشاهده شده در لوله های شاغولی نصب شده در طی بررسی محل m 1 از سطح زمین بالا آمد. رو بنای این ساختمان ساخته شده از قالبهای بتن آرمری می باشد . با ستونهایی که اکثراً در شبکه های m 8/15*6/4 فضا یافته اند و دارای پوشش خارجی آجری می باشد. بار دائم محاسبه شده ساختمان که شامل پرداخت های کار می شود فقط معدل Kpa50 می باشد . حتی ماکزیمم بار عمودی (متوسط Kpa70 بار موثر و بار دائم) کم تر از وزن خاک

برداشته شده در زیر زمین در طی خاکبرداری می باشد. (کم کردن فشار kpa90) که منجر به نیروهای خالص روبه بالا بر روی پی در نتیجه برآمدگی زمین و فشار آب زیر زمینی می شود. این هزینه پیش بینی شده با پهنای نسبی (m 6/1) باربر تخت از باربر نازک تر با تنها یک شمع در جا در زیر هر ستون بیش تر است. علاوه بر این ، این سیستم باربر شمع دار بدون تردید و ناچاراً منجر به نشست های دیفرانسیلی پایین تر خواهد شد، که در نتیجه خطر شکست ثانویه یا دیگر صدمات را برای پانل های آجری و پایان کارهای معماری کاهش می دهد. آن همچنین در طرحی که صرفه جویی هایی هزینه ای بیشتری را می تواند با حساب بارهای حمل شده بر پایه باربر در عوض در نظر گرفتن کل بار ساختمانی حمل شده توسط شمع ها داشته باشد، شناخته شده بود. (30% در شمع کاری، 15% در مسطح کردن باربر). روش تکراری ساده شده ای برای وارسی عمل درونی متقابل ساختمان خاک بکار رفته بود. اولاً ، دال زیر زمین توسط شبکه ساختمانی تیرها مدل شده بود و در گره ها توسط پاطاق های Winklerحمایت شده بود.

ثانیاً جابجایی های عمودی تقریبی گروه شمع تحت عمل بار گذاری کاربردی بار در نظر گرفتن اینکه شمع ها در نیم فضای الاستیکی جای داده شده اند که سختی انها بطور خطی با عمق افزایش یافته که مقادیر جدیدی از سختی پاطاق ها را برای تعیین باعث می شود. تکرار بین دو آنالیز جداگانه تا زمانی که مقادیر سختی پاطاق ها همگرا شوند ادامه یافته بود. در طرح نهایی، باربر m m 700 تا میزان m m 900 در مجاورت شمع ها پهن شده است. زیر ستون ها این شمع های درجا (بتن ریخته شده در محل) دارای طول m 11 هستند که دارای قطر محور m m 1055 می باشند و دارای قطر پایه under – ream m m 3150 می باشند. زیرزمین و دیوارهای پارتیشن، این شمع ها دارای اندازه ای یکسان می باشند. ولی دارای

محور کوچکتری هستند و قطرهای under – ream کوچکتری دارا هستند. دیوارهای زیر زمین با ضخامت m m 600 بر روی شمع هایی و در موقعیت ستون ها حمایت شده اند و به طور یکپارچه به باربر و دال کف زمین متصل شده است. نشست های پیش بینی شده تحت بارگذاری ساختمانی ماکزیمم و اثرهای روبه بالای ناچیز در شکل (b) 15.29 نشان داده شده است. که به همراه بارهای شمع نظیر به نظیر در پرانتز می باشد که به عنوان درصد بارهای ستونی بیان شده است: بنابر این نشست ماکزیمم m m 7 بین ستونها در مطقه لبه ای نشان دهنده کرنش زاویه ای (نسبت tشکل افقی به شکل عمودی 1400/1 می باشد.

 

دامنه متغیر بارهای ماکزیمم طرح شمع در شکل (c) 8.29 نشان داده شده است که با لحاظ کردن ترکیبات موردی بارهای مختلف بدست آمده است.

مشاهدات میدانی الگوی پیچیده ای از رفتارهای باربرها در طی ساخت ساختمان آشکار کرد که مشکلات اضافی طرح را در زمانیکه فونداسیون های باربر شمع با زیرزمین ها طراحی می شود بازتاب می کند. با این وجود نتایج ابزاری بررسی مفیدی را بر روی عملکرد پی و فرضیه های اصلی طرح بویژه نیاز برای طرح شمع ها به جهت تطبیق و اصلاح نیروهای کششی اصلی فراهم می آورد. نشستهای اندازه گیری شده در پایان ساخت در شکل 29-18 نشان داده شده است که به همراه بارهای شمع اندازه گیری شده و فشارهای تماسی مؤثر باربر در پرانتز می باشد. (تراکم مثبت). توجه کنید که فشار اندازه گیری شده آبهای زیرزمینی در پایه باربر Kpa47 بود. این رفتار مشاهده شده خیلی بیشتر نزدیک به پاسخ پیش بینی شده

با در نظر گرفتن بارگذاری ساختمانی مینیمم و ماکزیمم می باشد. نسبت به آنچه که در شکل b29-18 نشان داده شده است. بدون حضور شمع ها این مسئله قابل شک است که آیا بار دائم ساختمانی کافی خواهد بود تا باربر زیر زمین را در سرتاسر فرآیند ساخت نگاه دارد یا نه. 12-4-18 برج اداری سنگاپور: در مثالی که توسط لیئونگ و دیگران گزارش شده (1841) برج اداری 42 طبقه ای در طی سالهای 1982 تا 1985 ساخته شده است که توسط باربرهای شمعی پی یافته در لایه ضعیف سنگی حمایت شده است و زیر زمین یک طبقه ای در بالای بخشی از ساختمان قرار دارد. باربر گسترده مثلثی ای با ضخامت 2 متر و شمع های در جای بتنی 202 عدد با قطر 15/1 تا 5/1 متر و اندازه 7 تا 13 متر می باشد که درون

سنگی محکمتر جا گرفته است. ساختمان بتنی در سرتاسر کار به کار رفته است. که با دالهای کف می باشد که در دهانه بین دیوارهای هسته مرکزی سنگین و ستونهای نما بکار رفته است. این باربر بعنوان دالی بتنی بر روی میانه الاستیکی روش محدود متفاوتی را به کار می برد آنالیز شده بود. اگر چه هیچ جزئیاتی داده نشده است. از نتایج اندازه گیریها بر پایه ابزار میدانی گسترده نویسندگان نتیجه گرفتند که کمتر از 5% کل بار ساختمانی عمودی بر روی پایه باربر در انتهای ساخت حمل شده بود. نشستهای اندازه گیری شده کوچک بودند و تغییرات بزرگی دربارهای سر شمع مشاهده شده بود. (9/3 تا 12 MN) و بارهای پایه شمع از 1/2 تا 3/4 MN تغییرات داشتند. فشارهای تماسی اندازه گیری شده باربر در رنج 50 تا 110 Kpa بودند با مقادیر بزرگتر وقوع یافته در زیر هسته مرکزی متأسفانه هیچ مقایساتی بین رفتار مشاهده شده و محاسبه شده داده نشده است.

13-4-18 ساختمان جدید دادگاه ، ناپل – ایتالیا:
نشست ساختمان جدید دادگاه در شرق شهر ناپل توسط کاپوتو و دیگران (482/18) شرح داده شده و دارای ساخت ترکیبی چارچوب های فولادی و دیوارهای اصلی بتن آرمرای هستند. بار دائم کل ساختمان تقریباً 1500 MN می باشد. باربر شمع دار در لایه دانه ای پی یافته است و دارای شکل بی قاعده پلان با ابعاد کلی m 200*52 می باشد . باربر دارای الاستیک ساده نوع ؟ شده توسط Poulos (483/18) بر اساس فاکتورهای مؤثر بکار رفته در ارتباط با داده های اندازه گیری شده از تست های میدانی بر روی شمع های جداگانه می باشد. که توافق رضایت بخشی را بین نشست های مشاهده شده و محاسبه شده پی گسترده شمع دار داد.

14-4-18 برجهای اداری فرانکفرت، آلمان:

اکثر کار توسعه و پیشرفت علمی در مورد پی های باربر دار شمع دار در سالهای اخیر در یک سری از ساختمانهای بلند در فرانکفورت انجام شده است. آلمان ، در عمل با توجه به نمایش عملکرد و ابزار میدانی پی در اینجا لایه اصلی یافت شده خاک بین لندنی می باشد ولی احتمالاً دارای همگنی افقی کمتری می باشد. این در حالیست که هیچ ساختمان بلندی در لندن در دو دهه گذشته ساخته نشده است. به استثنای برج ادری Cannary Wharf که بیشتر بخاطر محدودیت هایی برنامه ریزی حقوقی و قانونی می باشد که هیچ ممانعت های این چنینی در فرانکفورت وجود نداشته است. در طی دوره 80-1960 ساختمانها در فرانکفورت که 20 تا 40 طبقه داشتند معمولاً برر وی پی های باربر تخت با ضخامت 4-2 متر با فشار

های تماس متوسط در رنج Kpa400-200 حمایت شده بودند. به طور مثال مقاله Breth & Adam (484/18) را ببینید. در هر صورت این ساختمانها به مقدار m m 200 نشست کردند و به طور وخیم تر اغلب دارای انحراف 20% از نشست متوسط باور بودند؛ که این مورد آخری نتیجه همگن بودن محلی در زمینی بود که معمولاً نمی توانست در بررسی های سایت و محل کشف شده باشد. (بعنوان مثال گنجایش های نازک ماسه ، لای و سنگ آهک) بنابر این ابتداً برای کاهش شیب و همچنین کاهش اثرهای نشست بر روی ساختمان های نزدیک اکثر بیشتر ساختمانهای بلند اخیر با پی های گسترده و شمع دار ارائه شده است.

مثال اول اشاره به ساختمان torhausدر فرانکفورت دارد که توسط somner و دیگران (485/18) . (486/18) و somner (487/18) گزارش شده است. بلوک 22 طبقه اصلی دارای برج مرکزی 30 طبقه می باشد و بر روی دو بار بر شمع جداگانه توسط مسیر زیرگذر جاده ای حمایت شده است . هر بار به مثلثی (m 5/24 *5/17) دارای ضخامت m 5/2 می باشند و نزدیک به سطح زمین اصلی شکل گرفته است که این در حالیست که 42 متر در جا با اندازه ای یکنواخت و با قطر m 9/0 و طول m 20 و با فاصله 5/3 -3 برابر قطر به طوری یکنواخت در شبکه ای مثلثی توزیع شده اند. همچنین ساختمان های 6 طبقه ای وجود دارند که بر روی لایی و شالوده نواری بنا شده است که حول بلوک اصلی گروه شده است. ساخت ان در طی سالهای 85-1983 صورت گرفته است . انتخاب شمع پی ها در عوض باربر تخت با عنایت زیر زمین، اداره شده بود، نسبت باریکی زیاد برج تقریب نزدیک پل های ریلی مواردی بودند که حساس در جنبش های بنا اندیشیده شده اند. طرح پی ساختمان بر اساس یک سری از آنالیزهای المانی محدود 2 بعدی بود. که به عنوان تحکیم روبنا محسوب می شود. و تغییر

شکل فیزیکی غیر خطی خاک محسوب می شود و افزایش خطی ای را با افزایش عمق در سختی زمین در نظر می گیرد. بار ساختمانی عمودی کل اعمالی بر هر بار بر تقریباً MN200 می باشد. مشابه فشار متوسط Kpa47 و اگر هیچ باری بر روی پایه باربر حمل نشده باشد ما دارای بار متوسط شمع MN 48 هستیم از انجایی که این شمع ها ابتدا برای کاهش نشست باربر بکار رفته بودند ، آنها تخمین زده بودند که ظرفیت تحمل نهایی در طرح استفاده شده بود. به ویژه ، محاسبات نشان داد که 75% کل بار کاری توسط شمع ها حمل خواهد شد و 25% توسط باربر با نشست ساختمانی متوسط m m 140 حمل خواهد شد. مثال سوم راجع به ساختمان اداری موزه تقریباً 60 طبقه ای به ارتفاع m 256 می باشد که به طوری گسترده توسط Soamner (487/18) (488/18) گزارش شده است. و دیگران (491/18) و Tamaro & Brand (492/18) به همراه نتایج تست های مرتبط سانتیرفوژ بدست آمده توسط

Thaher & yessbeger (493/18) (494/18) . باربر مربعی m 8/58 (m 6 پهنا ، ستون سر باریک تا 3 متر در لبه ها) با 64 شمع در جا ترکیب شده است. (قطر m3/1 ) تا نشست ها را کاهش دهند. برای به حداقل رساندن زمانهای خم شدن باربر این شمع ها زیر رو بنا حاصل بار اصلی در سه حلقه concentric گروه بندی شده است و اندازه های شمع های درونی می باشد. فاصله بین شمع ها 1-5/3 -6 برابر قطر شمع تغییر می کند. این ساختمان در طی سالهای 90-1988 ساخته شده بود. بار ساختمانی عمودی کل 1880MN نظیر به نظیر

ناخالصی متوسط با فشار اعمالی Kpa544 می باشد اگر چه بار گذاری خالص خیلی کمتر است. زیرا باربر در عمق m 14 در زیر سطح زمین نصب شده بود. کهچیزی در حدود m 9 زیر جدول زیر زمینی می باشد . در طرح طوری در نظر گرفته شده بود باندهای پایینی و بالایی بر روی بار متوسط شمع هایی حمل شوند که به ترتیب 55% و 30% بار کل ساختمان بودند، با بار بر و شمع هایی که طوری تناسب یافته بود که هر دو شرط را بر آورده سازد. این شمع ها دارای قدرت نهایی کافی برای حمل بار کل ساختمان می باشند. ولی ظرفیت حمل ژئوتکنیکی آنها خیلی کمتر از آن چیزی است که بارهای انتقال یافته به شمع ها را محدود سازد. نتایج مقایسه ای آنالیز عددی و اندازه گیری های میدانی گسترده در فصول 12 و 13 این کتاب خلاصه شده است. به همراه داده های ارزشمندی درباره ساختمانهای این توالی در آلمان که توسط پی های گسترده شمعی حمایت شدند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

پروژه دانشجویی کارآفرینی تولید نان فانتزی فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 پروژه دانشجویی کارآفرینی تولید نان فانتزی فایل ورد (word) دارای 35 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه دانشجویی کارآفرینی تولید نان فانتزی فایل ورد (word)   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

 

فصل اول :
هدف کلی :
اشتغال زایی در سطح کشور با توجه به بالا بودن درصد یکاری و همچنین کسب سود و نیز ارائه بهترین راهها برای تولید و با کیفیت تر نان که باعث رضایت مصرف کنندگان می‌گردد .
هدف جزیی :
1.    اشتغال زایی
2.    سود آوری
3.    اراعه یک کار مولد
4.    کاهش ضایعات نان
5.    افزایش کیفیت تولید
6.    شکوفایی اقتصادی
7.    رضایت مردم از نان‌های فانتزی
 
ضرورت تحقیق :
نان یکی از اصلی ترین ماده غذایی خانواده ها است و بخشی از درآمد خانواده را به خود اختصاص می‌دهد . پس دقت در تهیه و مصرف آن بسیار مهم می‌باشد . یکی از مهمترین اهداف موضوع نان ، اطلاع از مشکلاتی است که در تهیه و پخت نان برای نانوای‌ها و خرید و استفاده نان‌ها برای مردم می‌باشد . ارزان بودن قیمت نان در مقایسه با مواد غذایی مشابه مانند : برنج باعث عدم توجه افراد جامعه نسبت به این ماده غذایی شده است و همچنین رشد روز افزون و تراکم شدید جمعیت ، تناسب تعداد و پراکندگی واحدهای تهیه و توزیع نلن را نسبت به متغاضیان به هم زده است . و نیز صف‌های تولانی نانوایی ها باعث می‌شود که خانواده ها مبادرت به خریدن بیشتر از مقدار مورد نیاز خود کنند و بخشی از آن را مصرف و مازاد را دور بریزند ، و امروزه استفاده از نان فانتیزی توسط مردم به علل مختلفی چون ، پخت آسان – مصرف صحیح و تقریبا بدون ضایعات و بهداشتی تر بودن این نوع نان نسبت به نان‌های تئوری و سنتی بیشتر رایج گشته‌است . در این پروژه هر یک از علل به صورت مشروح بیان شدهخ تا با طرح این مسایل بتوانیم نان‌های دیگر را طوری پخت کنیم و راهکارهایی را استفاده کنیم که همانند نان فانتزی از مزایای بیشتری از قبیل پخت با کیفیت و آسان کمتر شدن مایعات و .… برخوردار باشد .  
 
1)مقدمه :
نان اصلی ترین غذای صفره خانواده های ایرانی است و به رغم فراز و نشیب‌های زیاد . در تولید گندم در تهیه آرد ، نحوه پخت و ورود انواع غذاهای جدید هنوز « نان » به عنوان اصلی ترین ماده غذایی نردم ما محسوب می‌شود بر اساس منابع آماری در حال حاضر حدود 30 درصد از نان طبخ شده در کشور به دلیل مختلف دور ریزی می‌شود و سالانه میلیونها تومان هزینه اضافی توسط اقشار مختلف مردم به صورت ضایعاتی مانند نان خشک ، نان کپک زده ، نان سوخته ، نان خمیر و بد پخت از چرخه مصرف به دور ریخته می‌شود .
به طور کلی در طول سالیان دراز که پخت نان به شیوه سنتی رواج داشت . میزان ضایعات نان به شدت کنونی نبود . اما در دو دهه اخیر که جمعیت کشور افزایش قابل توجهی داشته و لاجرم روشهای سنتی پخت پاسخگوی نیاز چنین جمعییتی نبوده است . روش‌های ماشینی پخت نیز رواج یافته است . عدم انطباق ذائقه مردم با نانی که توسط دستگاه های ماشینی پخت می‌شود . نان گندم و آرد و نحوه عمل آوری خمیر نان توسط واحدهای نانوایی و عدم آموزش عملی متصدقان کار با دستگاههای پخت نان ماشینی و از طرفی نحوه نگهداری و مصرف نان توسط مصرف کننده را می‌توان عوامل تاثیر گذار بر ضایعات نان دانست .
در جهان صنعتی امروزه کیفیت به عنوان یکی از اساسی ترین ابزارها برای پیشرفت صنعت محسوب می‌شود . اگر تولید به معنای کلی و گسترده از روندی بهینه و مطلوب برخودار باشد طبیعی است کاهش و حتی گاهی حذف ضایعات را در پی دارد . در واقع اگر در تمامی مراحل تولید بتوانیم مقررات و ضرابط استاندارد در امراعات و اجرا کنیم از آفات ضایعات و در نتیجه خسارات اقتصادی مصون خواهیم بود و تولید و توجیه اقتصادی پیدا خواهد کرد که این خود باعث شکوفایی اقتصاد ملی می‌شود .
در این میان صنایع تولید کننده مواد غذایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند زیرا غذا از ضروریات زندگی و زنده بودن است . کیفیت ، ارزش غذایی ، بهداشت و سلامت ماده غذایی در برنامه استاندارد غذایی گنجانده شود .
تحقیقات صورا گرفته در زمینه بروز ضایعات موجود در صنعت تولید مواد غذایی حاکی از صنعت عوامل اجرایی استاندارد های مربوط به آماده سازی فرآیند  پخت . نگهداری و توزیع مواد غذایی است .
در گستره زبان فارسی گندم و نان بنیاد هستی و پایه ادامه زندگی هست و بر اساس آیات متعددی در قرآن کریم از خوشه گندم به عنوان نعمت و برکت منبع اصلی غذا و یک دانه بهشتی نام برده شده‌است . از دیر باز اقوام و ادیان و ملل مختلف از گندم به عنوان الهه حاصلخیزی و زراعت ، هدیه‌ای از بهشت و نشانه‌ای از یمن و برکت الهی یاد می کنند .
گندم یکی از مهمترین ، ارزنده ترین و پایدار ترین دانه گیاهی است که طی قرون و اعصار متمادی دو شرایط سخت و دشوار کره زمین به حیات خود ادامه داده است .
مهمترین فرآورده حاصل از گندم نان است . نان غذای اصلی مردم در بسیاری از کشورهای جهان می‌باشد . و روزانه قسمت زیادی از نیازهای تغذیه‌ای شامل انرژی ، پروتوئین ، املاح معدنی و ویتامینهای گروهB را تامین می‌نماید .
ناسپاسی امروز ما نسبت به این ماده غذایی با انهرش موجب به کار بردن زیاد عبارت « ضایعات نان » در محافل علمی و غیر علمی شده است .
تاریخ دقیق نانوایی کاملا مشخص نشده‌است . به احتمال بسیار قدیمیترین نان دنیا در پنج هزار سال 5000 قبل در سوییس پیدا شده که در موزه لندن عزه‌ای از آن موجود است .
مشخصات طرح و تاریخچه
2)عنوان نان فانتزی
تاریخ و محل ثبت شرکت : دی سال ?? تهران
نام شرکت و نوع فعالیت آن : نان آوران سبوس تولید نان و شیرینی
ظرفیت تولید : 1000 تن
مبلغ سرمایه گذاری : 500000000 ریال
شرکت سهامی خاص بوده و دارای  1000 سهم بین 10 نفر می‌باشد .
مجوز از وزارت صنایع – بازرگانی – استانداری – محیط زیست و وضارت بهداشت .
شرایط عملیاتی :
تعداد رضر کاری : 270 رضر
تعداد شیفت : نوبت زمان هر شیفت 8 ساعت
 
ردیف   
مواد اولیه    
مقدار   
واحد
1
آرد     750    تن
2    نمک     17    تن
3
شکر     30    تن
4
روغن    20    تن
5    مایه مخمر    75/8    تن
6
افزودنی‌ها    6    تن
7
تخم مرغ    10    تن

 
مشخصات سهامداران دبیران سر مایه :
ردیف    نام و نام خانوادگی    تعداد سهام    مبلغ اسمی    مبلغ کل    درصد
1    سروش سرامی    250    100000    25000000    025/0
2    آرمان سرامی    150    100000    15000000    015/0
3    مصطفی سرامی    200    100000    20000000    020/0
4    ایمان سرامی    300    100000    30000000    030/0
5    علی سرامی    100    100000    10000000    010/0
    جمع    1000    100000    100000000    0100/0

 
برنامه تولیدات :
    برنامه افزایش تولید تا ظرفیت عادی    ملاحضات
نام محصول    واحد    ظرفیت اسمس    سال اول    سال دوم    سال سوم     سال چهارم    سال پنجم   
نان فانتزی    تن    1000    080/0    085/0    090/0    010/0    010/0   
نان ساندویجی                               
نان شیر مال                               
تعداد ررزکار در سال = 270 روز
تعداد شیفت در روز = 1 شیفت
ساعات کار در هر شیفت = 8 ساعت
 
مشخصات فنی ماشین آلات :
ردیف    نام ماشین آلات     قیمت    تعداد    برق مصرفی
1    فرنچت نان و شیرینی        1    3
2    میکسرخمیر(خمیر گیر)        1    5
3    تنار خمیر گیر(متحرک )        4    -
4    چانه گیر        1    1
5    رول کن خمیر نواری        2    3=2*5/3
6    سرند یک طبقه ( الک کردن آرد )        1    5/3
7    برش نان سوخاری         1    5/0
8    نرده‌های 2 طبقه چرخدار        20    -
9    میزکار جهت بسته بندی         2    -
10    آسیاب آرد سوخاری         1    5/5

ردیف    نام و نام خانوادگی     سمت    حقوق و مزایای ماهیانه     حقوق و مزایای سالیانه (12 ماه)
1    فاطمه میرزا کاشانی    حسابدار    1231500    14778000
2    میرزا خوشرویی    مدیر عامل    2220500    26646000
3    فیروز رئیسی    تولید    1567500    18810000
4    علی ابی زاده     تولید    1125200    13502400
5    مجتبی استاد    تولید    2192000    2634000
6    سمیرا افضل آبادی    بسته بندی    405000    4680000
7    منیر احدی پور    بسته بندی    1213500    14562000
8    حمیدرضا پورخادم    توزیع و فروش    1219500    14634000
9    هدایت نژاد کاو     توزیع و فروش    2136500    25638000
10    امید نیک‌منش    آزمایشگاه    1200000    14400000
جمع کل حقوق و مزایای پرسنل    174134400
بیمه سهم کار فرما ( 0/020 )    34826880
جمع کل حقوق و مزایای سالیانه پرسنل    208961280

 
فصل سوم :
تعریف :
نان فانتزی نوعی نان ماشینی است که له صورت نان ساندویجی « باکت » شیرمال و … تولید می‌شود . از نظر شکل ظاهری به صورت استوانه و دایره‌ای می‌باشد که از نظر بافت داخلی حالت اسفنجی دارد .

ویژگی فیزیکی نان فانتزی :
الف : نان آماده به مصرف باید آری از آلودگی ظاهری میکروبی و قارچی بیماری زای تکه‌های آرد یا نمک و سایر اجزای خارجی قانی و آلی باشد .
ب : سطح خارجی نان باید آری از بریدگی غیر طبیعی باشد .
ت : رنگ پوسته نان باید یکنواخت و آری از سوختگی باشد .
ج : بافت داخلی نان نباید منفصل باشد .
بافت داخلی ( مغز ) نان نباید دارای حالت خمیری باشد .
ه : علائم مخصوص ناقص مواد ( همگن نشدن خمیر و یا ناقص مواد ) نباید مشاهده‌شود.    
و : بافت داخلی ( مغز ) نان باید دارای حالت اسفنجی باشد .
دسته بندی کلای تولید شده در نایلون و سپس در کارتون صورت می‌گیرد.
کالای تولید شده نهائی و مصرفی مورد استفاده قرار می‌گیرد . و واسطه‌ای نمی‌باشد . پارامترهای مختلفی بر قیمت فروش محصولات تولیدی ، مؤثر خواهد بود که شرح زیر می‌باشد .
1 – قیمت مواد اولیه مصرفی در تولید نان
2 – محل احداث واحد از نظر جغرافیائی
3 – هزینه نیروی انسانی مورد نیاز
4 – میزان عرضه و تقاضا
5 – ظرفیت تولیدی واحد .
با توجه به پارامترهای بالا قیمت فروش هر کالا دارای نوساناتی است که میزان این تغییرات بستگی به عوامل ذکر شده و سایر عوامل دیگر دارد . خصوصا با توجه به اینکه نان فانتزی جزء مواد اصلی و خوراکی بشر است و همچنین با توجه به رشد جمعیت درصد بالا رفتن میزان تقاضا و ممنوع بودن واردات انواع نان . محصولات این واحد تولیدی دارای بازار مصرفی خوب و قیمت مناسب می‌باشد .
 
برآورد مواد اولیه : 
                    در صد مواد اولیه برای نان ساندویجی
شرح مواد اولیه :
آرد                     80%        560 تن
نمک                 2%????        14 تن
شکر                    3%        1/2تن       
روغن مایع                 5/0%        5/3 تن
مایه مخمر                 1%        7 تن
زرده تخم مرغ             -        -
شیر                    -        -
آب                     به مقدار کافی
مواد افزودنی                 6/0%        2/4 تن ...

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >