سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود مقاله روشی جدید به منظور خوشه بندی داده های سرعت باد در

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله روشی جدید به منظور خوشه بندی داده های سرعت باد در نیروگاه های بادی با استفاده از الگوریتم های FCM و PSO فایل ورد (word) دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله روشی جدید به منظور خوشه بندی داده های سرعت باد در نیروگاه های بادی با استفاده از الگوریتم های FCM و PSO فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله روشی جدید به منظور خوشه بندی داده های سرعت باد در نیروگاه های بادی با استفاده از الگوریتم های FCM و PSO فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله روشی جدید به منظور خوشه بندی داده های سرعت باد در نیروگاه های بادی با استفاده از الگوریتم های FCM و PSO فایل ورد (word) :

دانلود مقاله روشی جدید به منظور خوشه بندی داده های سرعت باد در نیروگاه های بادی با استفاده از الگوریتم های FCM و PSO فایل ورد (word) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1389 در مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران از صفحه 210 تا 214 منتشر شده است.
نام: روشی جدید به منظور خوشه بندی داده های سرعت باد در نیروگاه های بادی با استفاده از الگوریتم های FCM و PSO
این مقاله دارای 5 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله خوشه بندی
مقاله نیروگاه بادی
مقاله FCM؛ K-means؛ PSO

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: افراخته حسین
جناب آقای / سرکار خانم: بستانی املشی یاسر

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
یکی از روش های رایج در خوشه بندی داده ها، استفاده از الگوریتم خوشه بندی فازی FCM است. اما معمولا استفاده از این روش هنگامی که حجم داده ها زیاد باشد، منجر به توزیع ناهمگون داده ها می گردد. در این مقاله روشی جدید برای خوشه بندی داده های سرعت باد در نیروگاه های بادی ارایه شده است. در این روش، داده های سرعت باد با استفاده از الگوریتم PSO خوشه بندی شده و نتایج به دست آمده با پاسخ های روش های خوشه بندی FCM و K-means مقایسه گردیده است. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که روش ارایه شده همگرایی بهتری نسبت به روش های FCM و K-means داشته و این وضعیت به ویژه در شرایطی که حجم بالاتری از داده ها در اختیار باشد، محسوس تر خواهد بود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر