سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود مقاله بررسی اثر مقادیر پتاسیم بر عملکرد گیاه دارویی خردل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی اثر مقادیر پتاسیم بر عملکرد گیاه دارویی خردل هندی در رژیم های مختلف آبیاری فایل ورد (word) دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی اثر مقادیر پتاسیم بر عملکرد گیاه دارویی خردل هندی در رژیم های مختلف آبیاری فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی اثر مقادیر پتاسیم بر عملکرد گیاه دارویی خردل هندی در رژیم های مختلف آبیاری فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی اثر مقادیر پتاسیم بر عملکرد گیاه دارویی خردل هندی در رژیم های مختلف آبیاری فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: اولین همایش ملی توسعه پایدار کشاورزی و محیط زیست سالم
تعداد صفحات: 4
چکیده:
به منظور بررسی اثر پتاسیم بر تعدیل اثرات تنش آبی و عملکرد خردل هندی، آزمایشی به صورت فاکتوریل در قالب ریزی بلوکهای کامل تصادفی با 3 تکرار در یکی از مزارع بخش دانسفهان از توابع شهرستان بویین زهرا رراحی و اجرا گردید. تیمارهای آزمایشی شامل سطحمختلف کود پتاسیم بر اساس آزمون خا در چهار سطح ) K1 ، K2 ، K3 و K4 51 کیلوگرم در هکتار و عدم صرف کود ،111 ، : به ترتی 151پتاسیم به عنوان تیمار شاهد( و رژیمهای مختلف آبیاری در چهار سوح ) I1 : آبیاری نرمال ، I2 : قوبع آبیاری از مرحلبه ساقه دهی، I3 : قوبع آبیاری از مرحله گلدهی و I4 : قوع آبیاری از مرحله پر شدن دانه( بود. نتایج به دست آمده نشان داد که قوع آبیاری در مراحل مختلف رشدخردل هندی بر صفات عملکرد معنیدار بود. تیمار آبیاری نرمال بالاترین میزان عملکرد دانه، بیولوژیک و عملکرد غلاف داشت . مصرف کودپتاسیم نیز بر صفات اندازهگیری شده معنیدار بود. نتایج نشان داد که با کاهش میزان مصرف کود پتاسه از میزان عملکرد نیز کاسته می شود به روری که کمترین میزان عملکرد دانه، بیولوژیک و غلاف از تیمار عدم مصرف کود پتاسیم به دست آمد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر