سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود مقاله هزینه یابی بر مبنای فعالیت(ABC) و هزینه یابی بر مبن

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله هزینه یابی بر مبنای فعالیت(ABC) و هزینه یابی بر مبنای فعالیت(ABC/M) و تحلیل ABC در نروژ فایل ورد (word) دارای 29 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله هزینه یابی بر مبنای فعالیت(ABC) و هزینه یابی بر مبنای فعالیت(ABC/M) و تحلیل ABC در نروژ فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله هزینه یابی بر مبنای فعالیت(ABC) و هزینه یابی بر مبنای فعالیت(ABC/M) و تحلیل ABC در نروژ فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله هزینه یابی بر مبنای فعالیت(ABC) و هزینه یابی بر مبنای فعالیت(ABC/M) و تحلیل ABC در نروژ فایل ورد (word) :

بخشی از فهرست دانلود مقاله هزینه یابی بر مبنای فعالیت(ABC) و هزینه یابی بر مبنای فعالیت(ABC/M) و تحلیل ABC در نروژ فایل ورد (word)

فهرست
عنوان صفحه

هزینه یابی برمبنای فعالیت 1
توصیف ریزتر( دقیق تر) 2
محدودیتها 4
AB روشی برای مدیریت تولیدات انبوه 4
چکیده ای درمورد ABC/M 8
مقدمه برای ABC/M 9
اهداف 10
هزینه یابی برمبنای فعالیت / مدیریت(ABC/M) 10
تغییرات تولیدی که سیستم ABC/M را رهبری می کند 12
ازABC تا سیستم ABC/M 14
نتیجه گیری درمورد ABC/M 15
آینده سیستم های M/ ABC چیست؟ 16
توزیع وحسابداری : درمورد ABC درنروژ 17
طرح مقاله تحقیقی 21
دیدگاه مبتنی برتقاضا 23
ساختار هزینه 23
نتایج 26
منابع 27

هزینه یابی برمبنای فعالیت
کاروهزینه یابیبرمبنای فعالیت(ABC) روشی است که درآن یکسری هزینه ها به محصولات وسایرخدمات اختصاص داده می شود ،‌ABC یک وسیله ای است که ازآن برای برنامه ریزی .کنترل استفاده می شود .ABC یک وسیله ای است که ازآن برای آنالیز کردن کارها استفاده می شود.
مفهوم ABC اولین بار دربخش تولیدات انبوه آمریکا ما بین سالهای 1970 تا 1980 پایه گذاری شد . مابین این سالها کنسرسیونهای بین المللی که درآمریکا فعالیت می کردند (همان هایی که هم اکنون با نام CAM-1 وسایت www.cham-i-org معروف اند ) یک سیستمی را ابداع وپایه ریزی کردند که با آن بتوان مدیریت وکنترل بهتری را انجام داد که این سیستم هم اکنون با نام ABC شناهته شده است . رابرت کوپر ورابرت کاپلان طی چند مقاله که درسال 1988 دربخش تجاری هاروارد منتشرکردند، مفاهیمی را به ABC افزودند. ازنظر کوپر وکاپلانABC یعنی نزدیک شدن به حل مسائل ومشکلات تجاری ازطریق سیستم مدیرت ارزشی این سیستمهای ارزشی تجاری معمولاً قادر نیستند که به دقت ارزش وبهای واقعی تولیدات وخدماتوابسته به آن را تعیین نمایند . نتیجتاً مدیران مجبوربودند که تصمیم هایی براساس داده های کم دقت اتخاذ نمایند. مخصوصاً هنگامی که تولیدات چندگانه داشتند. بجای درصدهای شانسی که به ارزش ها وبهاها اختصاص داده می شود وABC شاخص هایی را جستجو می کند که بهتر می توانند تأثیربگذارند برروی ارزش وبها وقتی که به فعالیت ها ارزش دهی شود ارزش هرفعالیت استفاده می کند تاثیر بگذارد. در این روش ABC اغلب یک سری نواحی را مشخص می کندبراساس ارزشهادر هر واحد تا آنجاییکه توجه مستقیم برای یافتن راههایی به منظورکاهش ارزشها و بها و تولید با ارزش تر انجام شود.

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر