سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود پاورپوینت معماری حمام ها فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

دانلود پاورپوینت معماری حمام ها فایل ورد (word) دارای 36 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود پاورپوینت معماری حمام ها فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی دانلود پاورپوینت معماری حمام ها فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود پاورپوینت معماری حمام ها فایل ورد (word) :

دانلود پاورپوینت معماری حمام ها فایل ورد (word)

دانلود پاورپوینت معماری حمام ها فایل ورد (word) شامل 36 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و دانلود پاورپوینت معماری حمام ها فایل ورد (word)
فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.



مقدمه:

در بین اقوام مختلف از قدیم‌الایام آئین شستشو تطهیر و غسل از اهمیت بخصوصی برخوردار بوده است. در ایران نیز شستشوی بدن از دو نظر اهمیت ویژه‌ای داشته است از جهت پاکی جسم و دیگری از نظر پاکی روانطبق مدارک موجود سابقه مراسم شستشو در ایران زمین به بیش از زمان زرتشت می‌رسد به نظمی آید که مهر‌پرستان برای انجام مراسم مذهبی می‌بایستی به مدت سه روز وسه شب در فواصل معین غسل کنند. اهمیت آب در آئین مذکور به حدی که می‌بایست مهرابه‌ها یعنی عبادتگاههایشان در محلی قرار گیرد که آبی روان از کنارش بگذرد یا اینکه در کنار چشمه ساری قرار داشته باشد به این ترتیب یکی از اعتقادات این مهر شستشو و حمام رفتن به عنوان یک فریضه مذهبی بوده است. همان طور که می‌دانیم در زمان کارکالا امپراتور روم که از پیروان میترا بوده گرمابه‌های بسیاری در آنجا ساخته شد و پیروان آئین مهر پیش از ورود به مهرابه‌ها و برگزاری مراسم مذهبی به این گونه گرمابه‌ها می‌رفتند.

.



دانلود پاورپوینت معماری حمام ها فایل ورد (word)
فهرست :

حمام
طبقه بندی حمام ها
معماری حمام ها
موقعیت حمام در بافت شهر
اصطلاحات معماری حمام ها
ورودی
هشتی
میان در
گرمخانه

.

عنوان: معماری حمام ها

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 36 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

 

 

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر