سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود مقاله بهینه سازی نیروی کلمپینک در سیستم قطعه کاردرقید و

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بهینه سازی نیروی کلمپینک در سیستم قطعه کاردرقید و بند در عملیات ماشینکاری به کمک شبکه های عصبی فایل ورد (word) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بهینه سازی نیروی کلمپینک در سیستم قطعه کاردرقید و بند در عملیات ماشینکاری به کمک شبکه های عصبی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بهینه سازی نیروی کلمپینک در سیستم قطعه کاردرقید و بند در عملیات ماشینکاری به کمک شبکه های عصبی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بهینه سازی نیروی کلمپینک در سیستم قطعه کاردرقید و بند در عملیات ماشینکاری به کمک شبکه های عصبی فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1381

محل انتشار: پنجمین کنفرانس ملی مهندسی ساخت و تولید

تعداد صفحات: 12

چکیده:

تخمین زده می شود که سهم هزینه های نگهداری قطعه کار در مجموع هزینه های ساخت و تولید محصول 30% است. لذا فیکسچر برای موقعیت دهی و نگهداری قطعه کار در ماشینکاری، مونتاژ، اندازه گیری، عملیات حرارتی و سایر عملیات ساخت و تولید به کار میرود. در این مقاله برای مدلسازی اجزا فیکسچر و نیروی کلمپ از المانهای تماسی و جهت بهینه سازی نیروی گیره بندی از سیستم شبکه عصبی و الگوریتم های ژنتیک استفاده شده است . به طوریکه کمترین نیروی کلمپ به گونه ای تعیین می شود که اولا قطعه کار در حین عملیات ماشین کاری پایدار بماند ثانیا تغییر شکل پلاستیک در قطعه کار وجود نداشته باشد و همچنین تغییر شکل الاستیک به اندازه ای نبا شد که موجب جدا شدن قطعه کار از موقعیت دهنده ها شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود مقاله اولویت بندی مکانی پخش سیلاب دشت سرآسیاب بادرود باا

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله اولویت بندی مکانی پخش سیلاب دشت سرآسیاب بادرود بااستفاده ازسیستم پشتیبان تصمیم گیری DSS فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله اولویت بندی مکانی پخش سیلاب دشت سرآسیاب بادرود بااستفاده ازسیستم پشتیبان تصمیم گیری DSS فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله اولویت بندی مکانی پخش سیلاب دشت سرآسیاب بادرود بااستفاده ازسیستم پشتیبان تصمیم گیری DSS فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله اولویت بندی مکانی پخش سیلاب دشت سرآسیاب بادرود بااستفاده ازسیستم پشتیبان تصمیم گیری DSS فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین همایش ملی کشاورزی و منابع طبیعی پایدار
تعداد صفحات: 8
چکیده:
مهمترین اقدام درانجام پروژه های پخش سیلاب مکان یابی مناطق مستعدونفوذدادن آب به داخل سفره های زیرزمینی است که بایدبادقت زیادی انجام گیرد به دلیل وجود عوامل و محدودیت های زیاد درمکان یابی پخش سیلاب نیاز به سامانه اطلاعات جغرافیایی GIS ابزاری کارامد و موثرجهت استفاده ازداده های مکانی دراین زمینه است دراین مطالعه عوامل و محدودیت هایی همچون نزدیکی به جاده مناطق مسکونی اراضی زراعی آبراهه ها چشمه چاه قنات و شیب درنظر گرفته شد سپس عوامل بااستفاده روابط مربوط استانداردسازی بولین و فازی شدند ووزن دهی آ«ها با روش رتبه بندی صورت گرفت درمرحله بعدتلفیق لایه ها درمحیط GIS انجام شد که نتیجه آن نقشه ترکیبی باارزشهای صفرتایک بود نتایج این تحقیق نشان میدهد مناطق مناسب برای پخش سیلاب بامساحتی معادل 4297 ودرسه اولویت اصلی درحوزه آبخیز سرآسیاب بادرود وجود دارد

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود مقاله بررسی روند تغییرات مکانی و زمانی بارش و خشکسالی اس

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی روند تغییرات مکانی و زمانی بارش و خشکسالی استان سمنان در سه دهه آینده با استفاده از مدل ریزمقیاس کننده فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی روند تغییرات مکانی و زمانی بارش و خشکسالی استان سمنان در سه دهه آینده با استفاده از مدل ریزمقیاس کننده فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی روند تغییرات مکانی و زمانی بارش و خشکسالی استان سمنان در سه دهه آینده با استفاده از مدل ریزمقیاس کننده فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی روند تغییرات مکانی و زمانی بارش و خشکسالی استان سمنان در سه دهه آینده با استفاده از مدل ریزمقیاس کننده فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی مخاطرات محیطی
تعداد صفحات: 13
چکیده:
پیامدهای ناشی از تغییر اقلیم ، طی سالهای اخیر مشکلات بسیاری را به همراه داشته و انتظار می رود این روند در سالها و دهه های آتی ادامه داشته باشد. یکی از مهمترین این پیامدها افزایش وقوع بلایای جوی – اقلیمی نظیر خشکسالی، سیل، توفان،گردو غبار و ;است. در این میان خشکسالی و سیل دارای بیشترین فرکانس وقوع در ایران هستند. درسالهای اخیر ، وقوع خشکسالی سبب ایجاد چالش های بسیاری در بخش های مختلف، بویژه منابع آب و کشاورزی شده است. لذا بررسی روند این بلیه طی سالهای آتی جهت برنامه ریزی صحیح امری لازم و ضروری به نظر می رسد. اکثر پیش بینی های اقلیمی متکی بر مدل های شبیه سازی کامپیوتری، بویژه مدل های گردش عمومی یا جهانی 2 است. پیش بینی های منطقه ای بالا رفتن گرمای گلخانه ای ، نیز اغلب متکی بر نتایج مدل های GCM می باشد از آنجا که تجزیه و تحلیل فضایی مدل های GCM ضعیف است، اغلب مکمل سناریوهای متکی بر مقایسه شواهد هستند. هدف از این مطالعه بررسی روند تغییرات مکانی و زمانی بارش و خشکسالی طی سه دهه آینده با استفاده از مدل هایگردش عمومی جو به وسیله مدل ریز مقیاس کننده در استان سمنان می باشد. برای این منظور پس از همگن سازی داده های اقلیمی 20 سال گذشته دیده بانی شده(2005-1986)، داده های مذکور را با یک سناریوی مشخص (A1) تهیه شده از داده های یک مدل گردش عمومی جو بنام اکوجی (ECHO-G) به مدل ریز مقیاس کننده LARS-WG خورانده شد و سپس مدل مذکور آنها را با توجه به تغییر رفتار اقلیمی گردش عمومی جو برای سالهای 2010 م لغایت 2039 م محاسبه نموده است.در نهایت به کمک این داده ها روند خشکسالی توسط شاخص دهک ها DPI ( روش گیبس- ماهر) در این دوره مورد ارزیابی قرار گرفته است. نتایج مبین کاهش 2/3 درصدی بارندگی کل استان در سه دهه آینده نسبت به سالهای 2005-1986 می باشد و فصل بارندگی از فصول پائیز و زمستان (دوره سرد سال) به سمت فصل بهار میل می نماید و بارندگی های حدی به طور چشمگیری افزایش پیدا می کند. آستانه بارشهای سنگین با 33 و بارشهای خیلی سنگین با 25 درصد افزایش در مقایسه با دوره آماری خواهد رسید. همچنین فراوانی وقوع خشکسالی در دوره آینده افزایش خواهد داشت . خشکسالی های خیلی شدید و متوسط به مقدار 0/2 و خشکسالی شدید به میزان 0/05 نسبت به دوره آماری پایه افزایش خواهد یافت. از لحاظ توزیع مکانی نیمه غربی استان با افزایش بارش و نیمه مرکزی و شرقی استان با کاهش بارش مواجه خواهند شد که بالطبع در قسمت های مرکزی و شرقی استان فراوانی و شدت خشکسالی ها نسبت به قسمت های غربی چشمگیر ترمی باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود مقاله بسته بندی (2) فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بسته بندی (2) فایل ورد (word) دارای 109 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بسته بندی (2) فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بسته بندی (2) فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بسته بندی (2) فایل ورد (word) :

ضرورت توجه به بسته بندی مواد غذایی
وقتی محصولات مشابه مصرفی و یا صادراتی هر یک از کشورهای پیش رفته و یا در حال توسعه و حتی برخی از کشورهای جهان سوم را مشاهده کنیم ، به نکات ذیل برخورد می کنیم :
1 ـ اولین نکته ای که فوراً جلب توجه کرده و ما را به خرید آن کالا وامی دارد ، ظاهر عالی بسته بندی است که رفاه و راحتی مصرف کننده را در نظر گرفته است .
2 ـ دومین نکته که باعث می شود دوباره آن محصول را خریداری کنیم ، کیفیت عالی و تازه و سالم بودن محصول درون بسته بندی است .
3 ـ نکته بعد مشخص بودن تاریخ تولید و تاریخ انقضاء محصول است که به طور واضح بر روی بسته بندی ها درج می شود .
4 ـ چهارمین نکته که تولید کنندگان باید ضمن مراعات ، آن را وظیفه برای خود بدانند ، رفاه مصرف کننده در زمان استفاده از محصول عرضه شده است .
ولی متأسفانه این چهار نکته از سوی تولید کنندگان ایرانی به درستی اجرا نمی شود و برخی برای کسب درآمد بیش تر و آسان تر بدون آینده نگری و حفظ منافع ملی ، به نوع بسته بندی ، کیفیت محصول و رفاه مصرف کننده اهمیت چندانی نمی دهند . با یک بررسی و جمع بندی متوجه می شویم محصولات عرضه شده ایران در کشورهای دیگر دارای ایرادهای زیادی است . آن هم محصولاتی بی رقیب نظیر پسته رفسنجان ، زعفران قائنات ، زیره کرمان ، کشمش ملایر ، گلاب قمصر کاشان ، گردوی تویسرکان و لرستان و ... که باید در بسته بندی های عالی و منحصر به فرد عرضه شوند . ولی متأسفانه هنوز هم با بسته بندی های ابتدایی صادر می شوند ، البته ناگفته نماند تعدادی از صادرکنندگان ضمن آن که بسته بندی کالایشان در حد عالی است محتویات عالی تری نیز عرضه می کنند .
گذر بسته بندی
به طور کلی ظهور انقلاب صنعتی به راستی تحول اساسی در نظام تولید کالایی ایجاد کرد و جهان را با فوران کالاهای گوناگون روبه رو کرد . تنوع کالاها و رقابت فشرده میان تولید کنندگان و بازرگانان به تدریج هنر را نیز علاوه بر علوم دیگر وارد مجموعه سیستم بسته بندی کرد .
با پیشرفت بیشتر علوم دیگری نظیر روانشناسی فردی ، اجتماعی وارگونی به این مجموعه اضافه شد . توسعه بسته بندی سبب مستقل شدن این صنعت از مجموعه صنایع دیگر شد و رقابت و نیاز سبب سبب گردید که صنایع بسته بندی سهم قابل توجه از بودجه شرکت های تولیدی را به خود اختصاص دهد ، که امروزه صنایع بسته بندی تبدیل به یک تکنولوژی قدرتمند شده است . و اکنون این صنعت در دانشگاه های معروفی نظیر : سن خوزه ، ... مورد تدریس علاقمندان قرار گرفته است .
واقعیت حاکم بر جهان کنونی آن است که حیطه صنعت مواد غذایی در دنیا از گسترش زیادی برخوردار است .

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود مقاله بررسی تنش خشکی و سه نوع کود بر عملکرد گل، پارامتره

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی تنش خشکی و سه نوع کود بر عملکرد گل، پارامترهای فیزیولوژیک و جذب عناصر غذایی در گیاه دارویی بابونه (.Matricaria chamomilla L) فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی تنش خشکی و سه نوع کود بر عملکرد گل، پارامترهای فیزیولوژیک و جذب عناصر غذایی در گیاه دارویی بابونه (.Matricaria chamomilla L) فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تنش خشکی و سه نوع کود بر عملکرد گل، پارامترهای فیزیولوژیک و جذب عناصر غذایی در گیاه دارویی بابونه (.Matricaria chamomilla L) فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی تنش خشکی و سه نوع کود بر عملکرد گل، پارامترهای فیزیولوژیک و جذب عناصر غذایی در گیاه دارویی بابونه (.Matricaria chamomilla L) فایل ورد (word) :

دانلود مقاله بررسی تنش خشکی و سه نوع کود بر عملکرد گل، پارامترهای فیزیولوژیک و جذب عناصر غذایی در گیاه دارویی بابونه (.Matricaria chamomilla L) فایل ورد (word) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1388 در تحقیقات گیاهان دارویی و معطر ایران از صفحه 482 تا 494 منتشر شده است.
نام: بررسی تنش خشکی و سه نوع کود بر عملکرد گل، پارامترهای فیزیولوژیک و جذب عناصر غذایی در گیاه دارویی بابونه (.Matricaria chamomilla L)
این مقاله دارای 13 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تنش خشکی
مقاله کود
مقاله پارامترهای فیزیولوژیک
مقاله بابونه
مقاله (.Matricaria chamomilla L)

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
به منظور بررسی اثرهای تنش خشکی و سه نوع کود (شیمیایی، دامی و کمپوست) بر عملکرد گل، درصد اسانس، پارامترهای فیزیولوژیک (کلروفیل a و b، میزان پرولین و کربوهیدرات) و نیز مقدار جذب عناصر سدیم و پتاسیم در گیاه دارویی بابونه آلمانی (Matricaria chamomilla L.)، آزمایشی به صورت کرتهای خرد شده و در قالب طرح بلوکهای کامل تصادفی با سه تکرار در سال 1387 در مزرعه تحقیقاتی دانشگاه زابل اجرا شد. در این آزمایش، تیمارهای خشکی شامل: شاهد یا 90 درصد ظرفیت زراعی مزرعه، 75 درصد ظرفیت زراعی مزرعه و 50 درصد ظرفیت زراعی مزرعه به عنوان عامل اصلی و سه نوع کود مختلف شامل: شاهد (بدون مصرف هیچ نوع کود)، کود شیمیایی (90 کیلوگرم در هکتار اوره، 50 کیلوگرم در هکتار سولفات پتاسیم و 50 کیلوگرم در هکتار سوپرفسفات تریپل)، کود دامی (25 تن در هکتار) و کمپوست زباله شهری (25 تن در هکتار) به عنوان عامل فرعی در نظر گرفته شدند. نتایج حاصل از آزمایش نشان داد که تنش خشکی در حد50 درصد ظرفیت زراعی مزرعه، عملکرد گل بابونه را نسبت به تیمار شاهد به میزان 181 درصد کاهش داد. همچنین خشکی سبب افزایش درصد اسانس شد و بیشترین درصد اسانس مربوط به تیمار خشکی 75 درصد ظرفیت زراعی مزرعه بود. با بالا رفتن سطح تنش تا 50 درصد ظرفیت زراعی مزرعه از مقدار کلروفیل a و b و عنصر پتاسیم کاسته و بر میزان کربوهیدرات، پرولین و سدیم افزوده شد. بنابراین در این آزمایش هر چند بیشترین میزان عملکرد گل، درصد اسانس، کلروفیل a و b و عنصر پتاسیم در شرایط نبود تنش خشکی و با استفاده از کود شیمیایی بدست آمد، اما در سطح بالای خشکی (50 درصد رطوبت زراعی مزرعه) استفاده از کود دامی به میزان بیشتری نسبت به دو نوع کود دیگر بر عملکرد گل، پارامترهای فیزیولوژیک و جذب پتاسیم افزود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >