سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود مقاله برق فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله برق فایل ورد (word) دارای 28 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله برق فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله برق فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله برق فایل ورد (word) :

 

چکیده

 

 یک کانکتور موج- فیبر به نام مدار موج نوری مسطحPlanar lightwave circuit (PLC) که برای تشخیص واسط قابل دریافت در ماژولهای نوری مبتنی بر PLC برای ساخت صفحات مدار نوری مقرون به صرفه طراحی شده در این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 این کانکتور می تواند بین PLC و فیبرهای تک وضعیتی اتصال محکم و با چگالی بالا برقرار کند. تولید آن نیز هزینه زیادی لازم ندارد زیرا برای برقراری اتصال فیزیکی بین فیبر و PLC از نیروی الاستیک تولدی شده توسط خود فیبرها استفاده می کند. ما از یک کانکتور PLCی دوپلکس برای یک ماژول فرستنده و گیرنده نوری استفاده نموده و یک کانکتور PLCی چندگانه را برای ماژول نوری چند کاناله بکاربردیم که ضایعات اتصال را به 0.2,0.33 دسی بل رساندیم.

به علاوه، با این تحقیق مشخص شد که کانکتورها دارای دوام محیطی مناسبی میباشند همچنین از واسط های داخلی 2و34 کاناله در ماژول فرستنده و گیرنده استفاده کردیم. یک ماژول سوئیچ گرمایی-نوری نیز با بکارگیری کانکتور دوپلکس در ماژول ها و سه کانکتور چندگانه نیز بکاررفت.

 

1.مقدمه

شبکه های ارتباطی دارای سرعت و ابعاد زیاد در آینده نزدیکی و پس از معرفی سیستم هایی مثل شبکه های FTTH [1] و مالتی پلکسینگ با تقسیم پهنای خطوط بسیار متراکم (DWDM)موارد استفاده زیادی خواهند یافت. البته واضح است که هزینه و اندازه سیستمهای پردازش نوری با توجه به تکنولوژی کنونی افزایش خواهد یافت زیرا تعداد کانالهای مورد پردازش اضافه می شود. برای رفع این مشکل، نه تنها باید اجزای نوری را اصلاح کنیم بلکه باید روشهای بسته بندی نوری را نیز ارتقا بخشیده و از سیستم های سیم کشی فیبر نوری روی بردهای الکترونیکی استفاده کنیم تا کارایی، فشردگی و قیمت آن کاهش یابد.

اگرواسط را طوری طراحی کرد که به صورت یک کانکتور ماژول- فیبری نوری عمل کند، پروسه بسته بندی ماژول نوری را می توان تا حد قابل توجهی اصلاح کرد. در حال حاضر، با استفاده از ماژول های نوری متصل به فیبر می توان پروسه بسته بندی اقتصادی شامل سوارکردن اتوماتیک ماژول ها و دیگر اجزا را ارزیابی نمود. ماژول های دارای واسط receptacle امکان بکارگیری یک روش بسته بندی را فراهم
می کنند زیرا می توان از آنها بدون نیاز به pigtail استفاده کرد. روش های متعددی برای اتصال waveguide-fiber مجزا وجود دارند که عبارتند از :

1-فیبرهای کوتاه که بصورت شیارهای V شکل در لایه ای از Si قرار گرفته اند تا اتصال
 waveguide-fiber ثابت و یک کانکتور دارای بستهای حلقوی را ایجاد نمایند.[1]

2-یک کانکتور انتقال پذیر مکانیکی که در آن یکی از plugها توسط شیارهای V در لایه waveguide قرار گرفته است. [2],[3].

3-یک کانکتور فیبری بدون پوشش و فیبرهای کوتاه بین waveguide ها و کانکتور قرار گرفته اند.[4] .

شمای اول برای اتصال تکی یا دوتایی مناسب است .

شمای دوم و سوم به ترتیب برای ایجاد اتصالات 24 و 18 فیبری بکار می روند.

البته هر کدام از این شماها نمی توانند تمامی نیازهای اتصال تک حالته با اتلاف پایین و تراکم بالا و قیمت پایین را برآورده کنند.

در این مقاله یک کانکتور waveguide-fiber را به نام کانکتور مدار  PLC مورد بررسی قرار خواهیم داد. این کانکتور می تواند اتصال تراکم بالایی بین یک PLC  و فیبرهای تک حالته برقرار کند زیرا از فیبر بدون پوشش بجای حلقه و بست استفاده می کند و به این وسیله اتصال فیزیکی یا PC را برقرار می سازد..[5],[7] .

کانکتور PLC یکی از اجزای اصلی شمای بسته بندی مدار نوری به نام مدیریت فیبر روی بورد یا FMOB می باشد. برخلاف بسته بندی مدار رایج، که از سیم بندی و ترکیب فیبری جالبی برخوردار نیست FMOB سیستم سیم بندی فیبر نوری فشرده و مقرون به صرفه ای را ارائه می نماید.[8],[9].

در شکل یک این مدل را می بینید. ما کار خود را با توصیف اصول و ساختار اصلی این کانکتور PLC آغاز می کنیم و بعد به سراغ ساختار و شکل اصلی کانکتور PLCی دوپلکس پرداخته و کارایی نوری و نتایج تست قابلیت اعتماد را گزارش خواهیم کرد.[5],[6].

 در انتها به بررسی کارایی نوری، ساختار، و شکل اصلی کانکتور PLCی چند فیبره در ماژولهای نوری چند کاناله و کاربرد آن در ماژول سوئیچ نوری می پردازیم. [7].

 

 

 

 

 

 

شکل 1 : دیاگرام شماتیک بسته بندی مدار نوری به روش FMOB با استفاده  از بورد

سیم بندی فیبر و کانکتورهای پی.ال.سی.

 

 

 

2. اصول و ساختار کانکتور پی.ال.سی

اخیرا به شرح یک کانکتور فیبر نوری چندگانه به نام کانکتور FPC یا کانکتور تماس فیزیکی پرداخته ایم که ساخت فیبرهای نوری بدون پوشش را برای ایجاد ارتباطات PC کمک می کنند[10],[11].

کانکتور PLC از این روش اتصال پی.ال.سی برای ایجاد اتصال میان یک پی.ال.سی و endfaceها استفاده می کند. شکل 2 ساختار اصلی کانکتور PLCرا نشان می دهد که در آن یک waveguide در یک پی.ال.سی. مبتنی بر سیلیکا و یک فیبر به هم متصل می شود  قرار دارد . کانکتور به دو بخش تقسیم شده است :

 یک receptacle متصل به انتهای پی.ال.سی plug حاوی یک فیبر یک fiber guide دارای microhole  و قطر 125µm طوری به PLC endface متصل شده که microhole و محورهای waveguide دقیقا در یک ردیف قرار گیرند.

فیبر به مکان plug متصل شده و یک پایه تشکیل می شود و انتهای آن به مقدار L از انتهای Plug بیرون می زند.

Endface های فیبر و PLC یک سطح صاف را تشکیل می دهند که توسط نیروی الاستیک در محورهای فیبر، بر محورهای نوری عمود می شود بنابراین نیروی buckling یا خمشی فیبر را خم می کند. اتصال PC بازتاب تداخل میان endfaceها را از بین می برد.

با استفاده از این روش اتصال، می توان انتظار داشت که کانکتور PLC دارای مزایای زیر باشد:

اتلاف اتصال کم (به دلیل اتصال مستقیم PLC وفیبر).

کارایی نوری با ثبات در نوسانات موقتی و همچنین عمر طولانی آن به دلیل عدم وجود حرکت index-matching در نقطه اتصال.

اتصال چندگانه با تراکم بالا بین فیبرها و PLC..

تولید کم هزینه کانکتور (به این دلیل که فنر و حلقه ای مورد استفاده قرار نمی گیرند).

ما اتصال پی.ال.سی با فشاردادن فیبر بر انتهای پی.ال.سی پس از تنظیم آن در fiber guide در شکل 3 نشان داده ایم. در اینجا فاصله میان fiber guide و fixture به اندازه L=7mm تنظیم شده و انتهای فیبر مانند شکل 3 سفت شده تا مساحت endface کاهش یابد. شکل 4 مثالی را از آزمایش جایگذاری و اتلاف بازگشت را در نقطه اتصال نیروی فشار محوری f در فیبر نشان می دهد. افزایش f به کاهش فاصله میان endfaceهامی انجامد و اتلاف جایگذاری کاهش می یابد ولی فقدان بازگشت به دلیل کاهش بازتاب تداخل، افزایش می یابد. ملاحظه می کنید که یک اتلاف بازگشت بالا و ثابت به مقدار بیشتر از 0.3 N ایجاد شده است. هنگامی که  مقدار آن به fb~0.7N می رسد. فیبر تا خورده و مقدار آن با تغییر مکان fixture  تغییر نمی کند. بطور کلی، نیروی خمشی به طول خمش بستگی دارد و اتصال پی.سی. در کمتر از 0.5 N برای فیبرهای دیگر ایجاد می شود. [10].

 

 

 

3. کانکتور پی.ال.سی. دوپلکس

در این بخش به طراحی کانکتور پی.ال.سی. دوپلکس می پردازیم که برای ساخت واسط receptacle در ماژولهای فرستنده گیرنده WDM نوری بکار می رود.[12]

 

 

 

شکل 2 : ساختار اصلی کانکتورپی.ال.سی الف: در حالت قبل از اتصال ب ) در حالت بعد از اتصال

 

 

 

شکل 3 : شکل آزمایشی اتصال پی.سی. میان پی.ال.سی و endfaceهای فیبر

 

 

 

 

 

 

 

شکل 4 : آزمایش جایگذاری و اتلاف بازگشت در نقاط اتصال waveguide و فیبر به صورت تابعی از نیروی فشار فیبر

 

 

 

 

 

 

 

شکل 5 : ساختار کانکتور پی.ال.سی دوپلکس

 

 

الف) ساختار و فابریکاسیون

شکل 5 ساختار کانکتورهای پی.ال.سی دوپلکس را برای اتصال فیبرها و waveguideها نشان می دهد. از یک پی.ال.سی مبتنی بر سیلیکا در انتهایی که دو waveguide با اختلاف =45% و  فاصله گذاری 0.5mm   و فیبرسیلیکنی  =0.3% استفاده نمودیم. مکان plug دارای دو فیبر بدون روپوش در  L=7mm و L=30m می باشد. این وضعیت نیروی خمشی برابر fb=0.7N  را تولید می کند که برای PC در بخش قبل مناسب بوده و اتلاف خمشی کمی را تولید می کند. endfaceهای سطح عمودی فیبرها توسط شکافتگی ایجاد می شوند. بعلاوه، انتهای فیبر مطابق شکل 6 نشان  داده شده است.

انتهای پی.ال.سی  که توسط بلوک شیشه ای تقویت می شود برای ایجاد یک سطح صاف با محلول فلوراید هیدروژن bufferشده روکش شده است (از این ماده برای کاهش اثرات تخریبی روکش دار کردن استفاده شده است).fiber guide ایجاد شده توسط بلوک شیشه ای دارای دو میکروسوراخ است که هر کدام قطری حدود 126µm و intervalی برابر waveguide می باشند. انتهای میکروسوراخ ها بصورت مخروطی توسعه یافته تا جایگذاری نرم فیبرها در میکروسوراخ ها راحت باشد. این کار با توجه به این امر انجام شده که انتهای فیبرها بصورت مایل قرار گرفته است. (chamfer)

Fiber guide به دقت و توسط یک کابل انعطاف پذیر UV چسبنده در مکانی متناظر با waveguideهای انتهای پی.ال.سی متصل شده اند و پس از آن یک روش تنظیم فعال مثل دو فیبر نظارت شده در میکروسوراخها قرار می گیرند.  دستگاهی که ما ساخته ایم می تواند این نوع اتصال فیبر را بصورت اتوماتیک انجام دهد. مکان receptacle  به تراشه پی.ال.سی و بسته پلاستیکی سفت شده است. مکان receptacle و پلاگ به روش تزریق- ذوب متصل شده است.  این بخشها از پلیمر کریستالی مایع با نسبت توسعه خطی کم حدود 0.5*10-5  ساخته  شده اند تا هنگام گرما امکان انبساط آن وجود داشته باشد.

هنگامی که پلاگ در receptacle (حفره) قرار می گیرد فیبرها در میکروسوراخهای متناظر قرار می گیرند تا اتصال PC را بتوان با خم کردن فیبر برقرار نمود. اتصال آن را می توان با بستن پلاگ به receptacle و با یک گره  سیم فلزی برقرار کرد. شکل 6 تصویری از کانکتور را نشان می دهد. این کانکتور در وضعیت متصل، پهنایی معادل 5 میلیمتر، ارتفاعی معادل 4 میلیمتر و طول 20 میلیمتر دارد. پی.ال.سی و بسته پلاستیکی مورد استفاده مشابه ماژول نوری هستند که کانکتور بر آن سوار شده است.

 

[1] - fiber-to-the-home

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود تحقیق سقف کاذب فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود تحقیق سقف کاذب فایل ورد (word) دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تحقیق سقف کاذب فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تحقیق سقف کاذب فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تحقیق سقف کاذب فایل ورد (word) :

سقفی است که به اسکلت ساختمان متصل بوده و بار آن به سازه اصلی، ساختمان وارد می‌شود. بدین ترتیب بین سقف مذکور و قسمت زیرین سازه اصلی، فضای خالی به وجود می‌آید. این سقفها می‌توانند، صاف و یا به شکلهای مختلف ساخته شوند. سقف کاذب باید با مصالح سبک ساخته شده و قاب‌بندی آن به نحو مناسبی به اسکلت و یا کلاف‌بندی ساختمان متصل گردد تا ضربه تکانهای ناشی از زلزله در آنها، موجب خرابی دیوارهای مجاور نگردد.

همچنین رشته ای از معماری داخلی ساختمان است که برای پوشش سقف اصلی (زیر سقف) بکار میرود. از پیشینه این رشته اطلاعات موثقی در دست نیست.معلوم نیست اولین کسانی که از سقف کاذب استفاده کرده اند چه قدر از کاربردهای مختلف این حرفه آگاهی داشتند اما سقف کاذب در زمانی کوتاه جای خود را در صنعت ساختمان پیدا کرد
سقف های کاذب اولیه به صورت قطعات پلاستیکی در سالهای 1365 به بعد در اولین سقف های کامپوزیت کُرمیت به کار رفت. اما گران بودن مصالح ، نچسبیدن به گچ و خاک و خزش (Creep) باعث گردید که استفاده از آن مقید گردد. از سوی دیگر انواع تولیدات ورق گالوانیزه به صورت رابیتس در شکلها و فرمهای مختلف و تولید مواد اولیه آن (ورق گالوانیزه) در ایران ، ما را به سمت استفاده از این محصول سوق داد.
سقف های کاذب اولیه به صورت قطعات پلاستیکی در سالهای 1365 به بعد در اولین سقف های کامپوزیت کُرمیت به کار رفت. اما گران بودن مصالح ، نچسبیدن به گچ و خاک و خزش (Creep) باعث گردید که استفاده از آن مقید گردد. از سوی دیگر انواع تولیدات ورق گالوانیزه به صورت رابیتس در شکلها و فرمهای مختلف و تولید مواد اولیه آن (ورق گالوانیزه) در ایران ، ما را به سمت استفاده از این محصول سوق داد.
سقف کاذب می تواند بصورت گچی –چوبی –فلزات رنگین- پی وی سی – شیشه ای – آهنی – ورق های فلزی روکش دار – آلومینیومی – کامپوزیت و غیره نصب شود که در هر صورت قابلیت اجراء به صورت واحد ویا با هم را داراست.
حضور سقف کاذب در ساختمان دغدغه پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف را از بین می برد که یکی از ویژگیهای این رشته ساختمانی نیز هست.

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود گزارش کارآموزی کارگاه مبل سازی فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود گزارش کارآموزی کارگاه مبل سازی فایل ورد (word) دارای 39 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود گزارش کارآموزی کارگاه مبل سازی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

 


خلاصه : 3

فصل اول - معرفی محل کارآموزی 5
1- نام و نوع شرکت : 5
درباره شرکت 5

فصل دوم - نت در سیستم انبارداری کارگاه 7
پیشگفتار : 7
1- دوره نخست و BM : 7
2- دوره دوم و TPM : 8
3- دوره سوم و RCM : 9

فصل سوم - سیستم انبار 11
تعریف انبارداری : 11
تعریف کمک انباردار : 12
تعریف سیستم اطلاعاتی انبار : 12
تعریف شرکت سهامی خاص ( pritoate corpora tion ) : 12
تعریف استعلام بها : 12
تعریف انبار : 12
بهترین عوامل قرار گرفتن کالا در انبار 13
میزان تقاضا یا مصرف کالا : 13
محل و موقعیت و شکل ظاهری و نوع ساختمان انبار : 14
وجه تشابه : 14
امکانات و تجهیزات انبار : 14
خصوصیات فیزیکی : 14
خصوصیات کیفی کالا : 14
ب : چیدن و انبار نمودن کالا : 14
ج: تهیه کارت شناسایی کالا و نصب آن بر روی اجناس : 15
مراحل انبار داری : 16
5-1 : وظایف انباردار 16
6-1 : عوامل مؤثر در انتخاب محل انبار 16
7-1 : عوامل تخریب کالا : 17
عوامل تخریب کالا : 17
عوامل تخریب کالا عبارتند از : 17
عوامل فیزیکی مانند : 17
انواع وسایل حمل و نقل : 18
انواع چرخ دستی عبارتنداز : 18
مکان ساخت انبار 18
انبار قاعدتاً به دو گروه مختلف تقسیم می شوند : 18
اصلهای مهم در خرید : 19
1-2 مزایا و معایب سیستم : 19
معایب نداشتن سیستم انباداری : 20
مدارک کالا در انبار : 20
2-2 اهمیت و سازمان انبار ها: 21
سازمان انبارها : 21
اهمیت انبار : 21
انواع انبار ها : 21
از نظر نوع کالایی که در آن نگهداری می شود : 21
الف : انبار کالاهای معمولی : 21
انواع انبار از نظر ساختمان 22
3-2– خروج کالا از مؤسسه 22
الف : انواع کالا 22
ب تحویل مصالح : 23
ج : ثبت در کارت انبار : 23
د : تحویل کالای غیر مصرفی 23
ه- درخواست خروج کالا برای تبدیل نوع جنس 23
و: درخواست فروش یا واگذاری کالا 24
انتقال کالا از انباری به انبار دیگر 24
1-3 : مشکلات تحقیق 24
2-3 : محدودیتهای تحقیق : 24
3-3 ویژگیهای تحقیق : 25
محل تحقیق : 25
مدت تحقیق : 25
6-3 روش تحقیق : 26
ورود کالا به انبار 26
2- در یافت کالا از طریق خرید خارجی 26
3- برگشت کالای مازاد برنیاز 26
4- نقل و انتقال کالا بین انبار ها 26
درخواست کالا 27
درخواست خرید 27
3-4 انواع مناقصه 28
مناقصه عمومی : 28
2- مناقصه محدود : 29
آگهی مناقصه 29
اختیارات مناقصه گزار : 29
سفارشات خرید : 31
4-4 رسید و صدور مواد انبار : 31
رسید مواد انبار 31
کاربردهای این رسید عبارتند از : 31
2- صدور مواد از انبار : 31
خروج اجناس از انبار به چند طریق صورت می گیرد : 32
1- درخواست کالا و مواد از انبار : 32
حواله انبار چهار برگ است که به شرح زیر توضیح می شود : 32
فرم رسید انبار 33
فرم درخواست کالا از انبار 34

فصل چهارم - نتیجه گیری 36
نتیجه گیری : 36

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود سیستم مدیریت عملکرد سازمانی: بررسی بخش های تولیدی فایل ور

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

دانلود سیستم مدیریت عملکرد سازمانی: بررسی بخش های تولیدی فایل ورد (word) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف دانلود سیستم مدیریت عملکرد سازمانی: بررسی بخش های تولیدی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی دانلود سیستم مدیریت عملکرد سازمانی: بررسی بخش های تولیدی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود سیستم مدیریت عملکرد سازمانی: بررسی بخش های تولیدی فایل ورد (word) :

 

 

توضیحات:
مقاله ترجمه شده دانلود سیستم مدیریت عملکرد سازمانی: بررسی بخش های تولیدی فایل ورد (word) ، در قالب فایل pdf و در حجم 7 صفحه، همراه با فایل pdf مقاله انگلیسی مربوط به سال 2012.

عنوان انگلیسی مقاله:

Organizational performance management system: exploring the manufacturing sectors

سال چاپ: 2012

بخشی از متن ترجمه:
موفقیت و پایداری یک سازمان به عملکرد سازمان و چگونگی تحقق اهداف آنها بستگی دارد. سازمان ها در تلاشند عملکرد هر یک از کارکنان، تیم ها، و فرآیندها را مدیریت کنند تا از تحقق اهداف به شیوه ای موثر، کارآمد و پایدار اطمینان یابند. بهره گیری موثر از سیستم مدیریت عملکرد جهت افزایش عملکرد سازمانی، و در نتیجه رسیدن به یک موقعیت رقابتی در بازار جهانی امری ضروری است (Kovacic, 2007; Neely, 2005; Guler et al., 2002; Neill and Rose, 2006 and Franceschini et al., 2010). با عرضه سریع فناوری های جدید و تغییرات در بخش تولید، تولید کنندگان با سنجش و مدیریت عملکرد موثر در تمام عملیات های خود دست و پنجه نرم می کنند. این امر اهمیت یک سیستم جامع مدیریت عملکرد را افزایش داده است. این سیستم تولید کنندگان را قادر خواهد ساخت تا تمام جنبه های عملیات خود را بهبود بخشند و به مزیت رقابتی در بازار دست یابند. هدف این مقاله سیستم های مدیریت عملکرد مختلف مورد استفاده در صنایع تولیدی و ارتباط آن با تغییرات در اقتصاد می باشد.

دانلود سیستم مدیریت عملکرد سازمانی: بررسی بخش های تولیدی فایل ورد (word)
فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
مقدمه
سیستم مدیریت عملکرد: مفهوم و مسائل
سنجش مدیریت عملکرد
تاکید بر افراد: ابتکارات سازمانی
نتیجه گیری

برای مشاهده و دانلود رایگان اصل مقاله انگلیسی، اینجا کلیک کنید.

 

 



 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود تحقیق سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد
تعداد صفحات فایل : 18

 

فرمت فایل : ورد

 

قسمتی از محتوی فایل

 

تعداد صفحات : 18 صفحه

<< بنام خدا >> پروژه : سیستم تعلیق فعال اتوبوس : شکل زیرسیستم تعلیق فعال یک اتوبوس را نشان می دهد که به مدل یک چهارم سیستم تعلیق خودرو مشهور است .
تنها حرکت عمودی خودرو و با جرم  با متغیر  مشخص شده است .
اکسل خودرو نیز دارای جرم m2 بوده و جابجایی عمودی آن X2 است .
تایر خودرو با ضریب سختی  و ضریب استهلاک ویسکوز خطی  و همینطور فنر و کمک فنر خودرو با ضرائب سختی  و ضریب استهلاک ویسکوز خطی  مدل شده اند .
علاوه بر وجود فنر و کمک فنر همانند سیستمهای متداول تعلیق غیر فعال خودرو ، یک عمگر هیدرولیکی با نیوماتیکی نیروی U رابه بدنه خودرو اعمال می کند که از نوسانات خودرو جلوگیری نماید .
نا همواری جاده را با ورودی اغتشاش W نشان داده شده است * برای مدل کردن این سیستم باید ورودی و خروجی را مشخص کنیم : ورودی  در واقع U ورودی عمگر سیستم تعلیق فعال می باشد که بصورت ورودی کنترل شده عمل می کند و اغتشاش جاده ( w ) بصورت ورودی اغتشاشی به سیستم اعمال می شود .
خروجی  می توان خروجی در این سیستم را ، نوسانات خودرو  در نظر گرفت ولی در این مسأله عنوان شده که خروجی که می بایست کنترل شود متغیر  است .
* اصول فیزیکی حاکم بر سیستم : نیروی فنر بصورت خطی F=K.
Δx و نیروی کمک فنر بصورت استهلاک ویسکوز  عمل می کنند و معدلات حاکم بر سیستم همان معادلات نیوتن می باشد .
* حالت آزاد فنر : زمانیکه جرمی روی فنر قرار می گیرد آنرا از حالت تعادل آزاد به اندازه x جابجا می کند اگر در اینحالت طول فنر را در تعادل  معرفی کنیم نیروی وزن با نیروی فنر خنثی می شودیعنی: لذا در صورتیکه حالت تعدل فنر را مبنای اندازه گیری قرار دهیم ( مبنای اندازه گیری نیروهای ایجاد شده در فنر .
) ، می توان با حذف این دو نیروی اولیه مجموع نیروهای خارجی وارد بر سیستم را بدست آورد .
* مدلسازی : دیاگرام آزاد نیروها را برای دو جرم و رسم می کنیم : همانطور که در معادلات اخیر ملاحظه می کنید نیروی فنر بدلیل توضیح داده شده در بالا بصورت  و  بوده و هر دوی آنها با هم حذف می شوند .
در معادلات بالا X20 و X10 مقادیر ثابتی هستند که با در نظر گرفتن مبدأ سنجش جابجایی فنرها از حالت تعادل آنها ،  می باشد و معادلات حالت سیستم را می توان بصورت زیر بازنویسی کرد : ( شرایط اولیه صفرفرض می شود .
) 1- مدلسازی سیستم و بدست آوردن توابع تبدیل  و  : * در واقع یک سیستم تعلیق اتوبوس خوب باید بتواند اغتشاشات ناشی از خیابان از قبیل پستی و بلندی ، تصادفات و چاله ها ، و .
.
.
را خیلی سریع damp کند .
بدلیل اینکه فاصله X1-W برای اندازه گیری سخت است و W-X2 نیز قابل تغییر است لذا از تخمین X2-X1 بعنوان خروجی استفاده شده است .
* در این مسأله اغتشاشاتی خیابان (w) توسط یک ورودی پله سیموله خواهد شد .
در مراحل بعدی کار در واقع ما می خواهیم یک کنترل فیدبک طراحی کنیم تا خروجی ( X2-X1 ) یک بالازدگی (Overshoot ) کمتر از %5 و یک Ts ( Setling Time ) کمتر از 5s را داشته باشد در صورتیکه اتوبوس با پله Cm 15 از سطح خیابان حرکت می کند ( اغتشا

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر
   1   2   3   4   5   >>   >