سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود پاورپوینت اختلالات شخصیتی 16 اسلاید فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد
تعداد صفحات فایل : 16

قسمتی از محتوی فایل

 

تعداد اسلاید : 16 صفحه

بسم اللّه الرحمن الرحیم عنوان : اختلالات شخصیتی ارائه دهندگان : رحیمه نیرومند – مریم محمد زاده استاد راهنما: دکتر ناصری بهار 87 2 3 اختلالهای شخصیتی یا اختلال های رفتاری جای تردید وجود ندارد که هر دستگاهی اختلال پیدا می کند؛ مثلاً موتور اتومبیل ،هواپیما،کامپوتر و .
.
.
همیشه اختلال پیدا می کنند و لازم می شود که دوباره تعمیر شوند.
دستگاه عصبی مرکزی (مخ، نخاع و اعصاب) نیز اختلال پیدا می کند و این اختلال در رفتار منعکس می شود.
4 طبقه بندی اختلال های رفتاری 1- اختلالهایی که معمولاً در دوره های اول و دوم کودکی یا در دوره ی نوجوانی ظاهر می شوند.
2- اختلالهای زوال عقل 3- اختلالهایی که در اثر سوء استفاده از الکل و مواد مخدر به وجود می آید 4- اختلالهای اضطرابی 5- اختلالهای جسمانی 6- اختلالهای غذایی 5 7-اختلال های خُلقی 8- اختلال های جنسی 9- اسکیزوفرنی و سایر اختلالهای سایکوتیک 10– اختلال های خواب 11- اختلال های سازگاری 12- اختلالهای شخصیت 6 اختلال های اضطرابی اختلال های اضطرابی نشانه های ذهنی و جسمی دارند.
در میان نشانه های ذهنی می توان به ترس از بدبختی ، ترس از کنترل نداشتن بر خود ، ناتوانی در راحت بودن و رفع خستگی اشاره کرد.
نشانه ی جسمی اضطراب عبارت است از فعالیت شدید شاخه ی سمپاتیک دستگاه عصبی خودکار که با لرزش ، عرق ، سرعت و شدت تپشهای قلبی ، بالا رفتن فشار خون (سرخ شدن چهره) و سرگیجه همراه است.
7 اختلالهای جسمانی شکل اختلال های جسمانی شکل به مواردی گفته می شود که در آنها فرد ناراحتیهای جسمی نشان می دهد ، مثل فلج شدن و احساس درد ، یا عمیقاً اعتقاد پیدا می کند که به بیماری وحشتناکی مبتلا شده است ، اما عملاً هیچ نوع نابهنجاری جسمی نشان نمی دهد.
دو نمونه از این اختلالها عبارت اند از : 1- اختلال تبدیلی 2- اختلال هیپوکندری 8 اختلالهای غذایی اختلالهای غذایی عبارت اند از : 1- بی اشتهایی عصبی 2- روانی و پر اشتهایی بی اشتهایی عصبی اختلالی است که زندگی را با خطر مرگ رو به رو می کند و با افت شدید وزن بدن همراه است.
افرادی که به بی اشتهایی عصبی مبتلا هستند ، از جسم خود تصویر بسیار غلطی دارند و خیال می کنند که خیلی چاق هستند.
9 اختلالهای خُلقی اختلال های خُلقی به اختلالهایی گفته می شود که با آشوبها و دگرگونیهای شدید هیجانی همراه هستند.
آشوبهای هیجانی معمولاً از طریق افسردگی یا برانگیختگی بیش از اندازه منعکس می شوند.
10 اسکیزوفرنی ویژگی اصل اختلال اسکیزوفرنی در افکار است که از طریق زبان و سایر رفتارهای آشکار تجلی می کند.
تداعیهای اسکیزوفرنها اغلب سست است.
به این معنی که ارتباط بین رویدادها را از دست می دهد اسکیزوفرنها اغلب به شیوه ی غیر منطقی و سازمان نیافته فکر می کنند.
11 اختلالهای شخصیت اختلالهای شخصیت ، مثل صفات شخصیت ، از روی الگوهای رفتاری پایدار تمیز داده می شوند ؛ با این تفاوت که اختلالهای شخصیت ، انعطاف ناپذیر و ناسازگارند.
آنها عملکردهای شخصی و اجتماعی را مختل می کنند و برای فرد و اطرافیانش استرس می آفرینند.
مشهور ترین اختلالهای شخصیت عبارت اند از : 1- اختلالهای پارانویای

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود تحقیق کارآموزی شهرداری فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود تحقیق کارآموزی شهرداری فایل ورد (word) دارای 58 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تحقیق کارآموزی شهرداری فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تحقیق کارآموزی شهرداری فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تحقیق کارآموزی شهرداری فایل ورد (word) :

دانلود تحقیق کارآموزی شهرداری فایل ورد (word)

 

 

مقدمه :

شهرداری وظایف مختلف ر در راستای اهداف گسترش شهر را در کشور بر عهده دارد که از جمله می توان به مواردی اشاره کرد .

اجرای برنامه ها و دستورالعمل های صادر شده در خصوص شهر و آبادانی و امکانات لازم برای پیشرفت سطح شهر و گسترش و زیبایی در سطح شهر – جمع آوری زباله – ساخت مکانهای تفریحی و ایجاد مکان های فرهنگی ، تحقیق و جمع آوری و اطلاعات مورد نیاز در زمینه ی سازندگی و گسترش و کشف روشهای جدید در مورد عملکرد آنها و اخذ شیوه های مناسب به منظور برنامه ریزی و اجرای برنامه ها ، انعکاس مناسب از سطح شهر .

شهرداری را می توان یکی از سازمانهای فعال زیر نظر وزارت کشور دانست که برای گسترش زیبایی سطح شهر فعالیت می کند یکی از ارکان های مهم شهر محسوب می شود . شهرداری می تواند به نیرو بخشی و تحقیق و ارائه روشهای نوین در زمینه گسترش شهر کمک بسیاری داشته باشد .

 

دانلود تحقیق کارآموزی شهرداری فایل ورد (word)
فهرست مطالب

 

- مقدمه

- پیش گفتار

- تاریخچه

- آشنایی با محل کارورزی

- شرح وظایف کارکنان

- ریاست

- معاونت

- امور مالی و کار پردازی

- روابط عمومی

- امور خدماتی

- امور دفتری

- شرح وظایف شهرداری خرمدره

- شناخت مصالح

- گچ

- سنگ

- آلومینیوم

- آجر

- ماسه

- نتیجه گیری

 

 

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود مقاله شبکه های اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان کتبی در ار

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله شبکه های اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان کتبی در ارزش ویژه ی برند فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله شبکه های اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان کتبی در ارزش ویژه ی برند فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله شبکه های اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان کتبی در ارزش ویژه ی برند فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله شبکه های اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان کتبی در ارزش ویژه ی برند فایل ورد (word) :

چکیده

با پر رنگ شدن نقش شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره و ورود آن هـا بـه جریـان کسـب و کارهـای کوچک، صاحبان صنایع بزرگ نیز نحوه اطـلاع رسـانی و تبلیغـات خـود را متحـول کردنـد و شـبکه هـای اجتماعی را به عنوان رسانه هایی قدرتمند پذیرفتند. یکی از دلایل محبوبیت سریع شبکه هـای اجتمـاعی میان شرکت ها انتشار ویروس گونه اطلاعات از طریق اینترنت اسـت. در حـال حاضـر رسـانه هـای اجتمـاعی نسبت به رسانه های سنتی یعنی رادیو، تلویزیون و مجله ها ظرفیت بسیار بیشتری برای دسترسی بـه عمـوم مردم دارند. علاوه بر این، کاربران اینترنت از رسانه های سنتی دور شده و برای جسـتجوی اطلاعـات هرچـه بیشتر از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی ابزاری استراتژیک در دسـت صـاحبان صنایع برای توسعه برندها هستند. محیطی که با ارتباط گسترده و تعامل با مصرف کنندگان و هزینـه نـاچیز برای معرفی کالا بسیار به صرفه است. به این دلیل شرکتها بـرای جـذب مشـتری در سـالهـای اخیـر بـه رسانه های اجتماعی روی آورده اند. از طرفی ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده با ابعادی چون آگاهی از برند، ارتباط با برند، کیفیت ادراک شده و وفاداری به برند سنجیده می شوند. هـدف از ایـن مقالـه سـنجش تاثیر ارتباطات رسانه های اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان کتبی با ارزش ویژه برند است. ابتدا لازم اسـت تا تفاوت میان ارتباطات شبکه هـای اجتمـاعی تولیدشـرکت و تولیـدکاربر را تشـخیص دهـیم، سـپس بـه سنجش ارتباط آنها پرداخت. در نهایت با توجه به مطالب ارائه شده در این مقاله مـی تـوان بیـان شـود کـه شبکه های اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان مجازی می توانند بر ارزش ویژه برند تاثیر داشته باشد.

کلمات کلیدی: شبکه های اجتماعی، ارزش ویژه ی برند، تبلیغات دهان به دهان کتبی

National Conference

2015/ 5/21 Kome elmavaran danesh R.S. Institute
2015 Article Code:

1

-1مقدمه

امروزه رسانه های اجتماعی ابزاری استراتژیک در دست صاحبان صنایع برای توسعه برندها هستند. محیطی که بـا ارتبـاط گسـترده و تعامل با مصرف کنندگان و هزینه ناچیز برای معرفی کالا بسیار به صرفه است. به این دلیل شرکتها برای جذب مشتری در سال هـای اخیر به رسانههای اجتماعی روی آورده اند. افزایش ارتباط با برند و انتشار و ترویج اطلاعات محصـولات در میـان مصـرف کننـدگان بـا استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، امروزه مورد استفاده شرکتهاست. اگرچه شرکتها هنوز احاطه کامل بـه ایـن پدیـده ندارند، اما برندهایی چون کوکاکولا، کانورس و استارباکس به واسطه ارتباطات رسانه های اجتماعی به میلیـونهـا نفـر دسترسـی پیـدا کرده اند. مصرفکنندگان به طور فعال برندها را »پسند« میکنند، برای مطالب منتشر شده نظر مینویسند و اطلاعـات و دیـدگاههـای خود را با سایرین به اشتراک میگذارند، ارزش ویژه یک برند ناشی از ادراکی است که مصرف کنندگان از آن برند دارند که ایـن ادراک به وسیله بسیاری از عوامل دستخوش تغییر قرار می گیرد. ارزش ویژه برند را نمی توان بدون در نظر گرفتن منابع آن یعنی عواملی کـه در ایجاد و شکل گیری ارزش ویژه برند در ذهن مصرف کنندگان موثرند، درک کرده و شناخت.

-2شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی اینترنتی، به اعتقاد کاستلز در نیمه دوم دهه 1990 ، سیستم ارتبـاط کـامپیوتری جدیـدی شـکل گرفـت کـه از ترکیب رسانه های همگانی جهانی و سفارشی و ارتبـاط کـامپیوتری تشـکیل شـده بـود. ویژکـی ایـن سیسـتم جدیـد قلمـرو ارتبـاط الکترونیکی را به کل زندگی کسترش داد.[3] طرح بحث درخصـوص شـبکه هـای اجتمـاعی در سـالیان اخیـر بـه یکـی از جـذابترین موضوعات در حوزه ی اینترنت تبدیل شده است .نرخ بالای اسـتفاده از ایـن شـبکه در میـان کـاربران اینترنـت کشـورهای مختلـف و دسترسی نداشتن کاربران اینترنتی داخل کشور به سبب ملاحظات اخلاقی و امنیتی دو مسئله ی مهم پیرامون این پدیده هسـتند. بـر اساس تعریف لان شبکه های اجتماعی به پایگاه های اینترنتی اطلاق می شوند که هدف اولیه از برپایی و خدمات رسانی آنها برقـراری ارتباطات و تعاملات اجتماعی است.[8] و بر اساس تعریف راین گلد »شبکه اجتماعی مجازی، معمـولا بـه معنـای شـبکه الکترونیکـی ارتباطات متقابل است که محدوده اش را خود تعریف می کند و پیرامون علاقه یا هدف مشترک تشکیل شده، گرچه در برخی مواقـع، ایجاد ارتباط فی نفسه به هدف تبدیل می شود.[12]« می توان این شبکه ها را اجتماعی از مردم در محیط مجازی دانست که علایق و تجارب خود را به اشتراک میگذارند.[10] در عین حال ممکن است مسائلی همچون نظارت بر ارتباطات میان افراد و کنتـرل رونـدهای اجتماعی از اهداف پنهان راه اندازی این گونه پایگاه های اینترنتی قلمداد شود .تحقیقاتی که متمرکز بر تأثیرات شبکه های اجتماعی بر دنیای کسب و کار می باشند،عموماً این شبکه ها را بر حسب نوع و ماهیت ارتباطات از یکدیگر تفکیک میکنند. با توجه به نفوذ بـالای این شبکه ها در میان کاربران اینترنت، فرصتهای جذابی برای تبلیغ درخصوص محصولات و کالاهای تجاری برای بنگاه های اقتصادی و سازمانهای اجتماعی در سراسر دنیا فراهم شده است .عمده ی جذابیت این شبکه ها ناشی از اعطای قدرت به کـاربران در ایجـاد و بـه اشتراک گذاری محتوا با زمان و هزینه ی اندک است که امکان تبادل نظرات و در نتیجه گستردگی ارتباطات اجتماعی را برای کاربران به همراه دارد.[8]

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی فایل ورد (word) دارای 43 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی فایل ورد (word) :

گزارش کارآموزی کامل درباره آشنایی با تاسیسات الکتریکی..مخصوص دانشجویان مهندسی.مهندسی برق و الکترونیک.

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود کارآفرینی طرح تولید همبرگر 184 ص فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد
تعداد صفحات فایل : 184

 

فرمت فایل : ورد

 

قسمتی از محتوی فایل

 

تعداد صفحات : 184 صفحه

دانلود کارآفرینی طرح تولید همبرگر 184 ص فایل ورد (word)
فهرست مطالب فصل اول مقدمه 3 چکیده نتایج بررسیهای طرح تولید همبرگر 4 فصل دوم پروسه تولید 46 روش های مختلف تولید و انتخاب بهترین روش 49 مواد اولیه و افزودنی 51 فصل سوم بررسی های و برآوردهای فنی 55 ویژگی ها و مشخصات فنی همبرگر 59 ماشین آلات و تجهیزات خط تولید 61 مشخصات ماشین آلات وتجهیزات ، تاسیسات عمومی 68 محاسبه سطح زیر بنا و مساحت زمین 84 نیروی انسانی مورد نیاز 91 فصل چهارم کانون های مصرف وکالاهای رقیب 94 بررسی بازار و قیمت فروش 101 ظرفیت و برنامه تولید 104 فصل پنجم بررسی های مالی و تعیین شاخصهای اقتصادی طرح تولید همبرگر توسط نرم افزار کامپیوتری 111 میزان و قیمت مواد اولیه مورد نیاز 154 جمع بندی نتایج بررسیهای اقتصادی طرح تولید همبرگر 168 همبرگر یکی از فراورده های گوشتی بوده که از طریق فرمولاسیون و اختلاط مواد اولیه مجار حاصل می شود .
فرآیند تهیه همبرگر کاملاً ساخته شده ابوده و مهترین مرحله آن آماده سازی مواد و اختلاط آنها می باشد .
نکته بسیارمهم در مورد صنایع غذایی و به ویژه همبرگر که دارای مصرف عمومی بوده ، رعایت بهداشت و کنترل کیفیت است.
جهت کنترل کیفیت صحیح باید مواد اولیه ، مراحل مختلف فرایند تولید و در نهایت مصول بطور مستمرو مطابقاستاندارد آزمایش و بررسی شوند .
وضعیت محصول از لحاظ ارزش غذائی ، بهداشت و قیمت تمام شده در ارتباط مستقیم با مواد اولیه می باشد ، هر یک از مواد اولیه نقش خاصی درمحصول ایفا نموده ،بنابراین انتخاب نوع و میزان مصرف آن بایستی دقیق انجام شود.
ترکیب درصد مواد مصرفی با توجه به حدود استاندارد و نیز سلیقه مصرف کنندگان تعیین می شود .
نحوه انجام صحیح فرایند تهیه همبرگر تا حد زیادی وابسته به انتخاب دستگاه های مناسب و کار آمد است.
اصولاً ماشین آلاتی که درصنایع غذایی استفاده شده می بایست از جنس فولاد ضد زنگ بوده ودرطراحی وساخت آن نکات بهداشتی را کاملاً در نظر داشت.
هر واحد تولیدی علاوه بر تجهیزات خط تولید ، نیازمند تاسیسات بنیادی و اولیه ازقبیل آب ، برق ، گرمایش ، سرمایش و .
.
.
بوده که می بایست متناسب با ظرف یت تولید واحد و تجهیزات خط تولید انتخاب شوند .
جهت انجام فرایند تولید و نیز خدمات پشتیبانی نیاز به سالن وساختمان بوده که مساحت آنها با توجه به اصول مهندسی صنایع تعیین می گردد .
(6-3) - ماشین آلات و تجهیزات خط تولید : فرآورده های غذایی دارای مصارف عمومی بوده و کییت بهداشتی و ارگانولپتیکی آنها یکی از مهمترین پارامترهای میزان مصرف آنها می باشد .
کیفیت فراورده های غذایی در ارتباط مستقیم با کیفیت مواد اولیه ، فرایند تولید و تجهیزات خط تولید است .
علاوه بر انتخاب بهترین روش تولید ومناسبترین مواد اولیه ، انتخاب ماشین آلات مدرن ، کار آمد و بهداشتی موجب می شود که مواد اولیه بطور مناسب با هم مخلوط شده وتماس دست کارگران با این مواد به حداقل ممکن برسد .
تجهیزات اساسی خط تولید همبرگر شامل گیوتین ، چرخ گوشت ، میکسر ، بلندر، همبرگرزن و بسته بندی واکیوم می باشد .
تا چند سال قبل هیچیک از تجهیزات فوق در ایران ساخته نمی شد .

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >