سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود تحقیق عملکرد شورای فناوری اطلاعات فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود تحقیق عملکرد شورای فناوری اطلاعات فایل ورد (word) دارای 112 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تحقیق عملکرد شورای فناوری اطلاعات فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تحقیق عملکرد شورای فناوری اطلاعات فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تحقیق عملکرد شورای فناوری اطلاعات فایل ورد (word) :


1- مقدمه:
با پایان سال 81، شورای فناوری اطلاعات وزارت صنایع و معادن دومین سال فعالیت خود را پشت سر گذاشت. در آغاز سومین سال فعالیت شورا و به منظور معرفی برنامه 1382, ضروری است عملکرد گذشته نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. محتوای این گزارش شامل دو بخش است که نخستین بخش به ارایه عملکرد سال 1381 شورا می‌پردازد. چکیده‌ای از اهداف, برنامه‌ها، فعالیت‌ها و آمار عملکرد شورا و کمیته‌های تخصصی آن در سال 81 در این بخش ارایه می‌گردد. عملکرد شورا و کمیته‌های تخصصی آن طی سال 80 در گزارشهای منتشرشده قبلی توسط دبیرخانه جمع‌بندی و ارایه شده است. 1 بخش دوم این گزارش به معرفی برنامه و ساختار جدید شورا در سال 1382 اختصاص دارد. همچنین، کلیه مدارک و مستندات فعالیت‌های شورا در سایت شورا به نشانی www.mim.gov.ir/itc موجود است.

1) _ گزارش عملکرد شورای فناوری اطلاعات وزارت صنایع معادن، فروردین ـ مرداد 80
_ گزارش عملکرد کمیته‌های تخصصی شورای فناوری اطلاعات وزارت صنایع و معادن، آذرماه 80
_ فعالیت‌های شورای فناوری اطلاعات وزارت صنایع و معادن، بهار 81

2- تاریخچه
شورای فناوری اطلاعات وزارت صنایع و معادن براساس حکم شماره 10205 مورخ 9/1/80 وزیر محترم صنایع و معادن، از سوی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه و فناوری با هدف تمرکز و هماهنگی فعالیت‌ها، برنامه‌ها و طرحهای فناوری اطلاعات در وزارتخانه و واحدهای تابعه تشکیل شده و از آن تاریخ با تشکیل جلسات ادواری و همچنین راه‌اندازی کمیته‌های تخصصی و تعریف و نظارت بر اجرای پروژه‌های فناوری اطلاعات، فعالیت نموده است.
اهداف اولیه که از تشکیل شورا موردنظر بوده است، عبارتند از:
• ارزیابی وجمع‌بندی کلی وضعیت فعلی وزارتخانه از نظر IT
• تعیین و تصویب سیاست‌های کلان و راهبردهای IT در وزارتخانه
• تعریف، تصویب و نظارت بر پروژه‌های IT
• برنامه‌ریزی در جهت تجهیز وزارتخانه به زیرساخت‌های انسانی و فنی لازم برای توسعه IT
• هماهنگی و همگرا نمودن کلیه فعالیت‌های آماری، اطلاع‌رسانی، مکانیزاسیون و ارتباطات در وزارتخانه و سازمانهای تابعه
هرچند هدف اولیه از تشکیل شورا، ایجاد یک نهاد مشورتی و هماهنگ‌کننده در کنار بدنه اصلی وزارتخانه بوده است، در عمل به دلیل نبود یک واحد سازمانی متولی IT در وزارتخانه، اجرا و نظارت بر برخی از پروژه‌ها و عملیات اجرایی این حوزه نیز در حیطه وظایف شورا قرار گرفته و از طریق دبیرخانه شورا پیگیری شده است.

3- ساختار
شورای فناوری اطلاعات وزارت صنایع و معادن در شکل فعلی، از ارکان تشکیلاتی زیر برخوردار است:














• شورای فناوری اطلاعات:
شورای فناوری اطلاعات وزارتخانه شامل برخی از مدیران و مشاوران معاونت برنامه‌ریزی، توسعه و فناوری و جمعی از کارشناسان و صاحب‌نظران فناوری اطلاعات می‌باشد که با حکم معاون محترم برنامه‌ریزی، توسعه و فناوری انتخاب شده و جلسات ادواری خود را با ریاست معاون محترم ( و در غیاب ایشان دبیر شورا) تشکیل می‌دهد.
• دبیرخانه شورا:
متشکل از کادر اداری لازم، زیرنظر دبیر شورا جهت انجام امور هماهنگی بین طرحها، اطلاع‌رسانی, پیگیری موارد ارجاع‌شده و برگزاری جلسات فعالیت می‌نماید.
• کمیته‌های تخصصی:
شورا به منظور بهره‌مندی از نظرات تعداد بیشتری از کارشناسان IT و پیگیری امور اجرایی در این حوزه، کمیته‌های تخصصی مشخصی را تشکیل داده است. هریک از این کمیته‌ها زیرنظر یکی از اعضای شورا و با پشتیبانی اجرایی دبیرخانه شورا فعالیت می‌کند.
• پروژه‌ها:
عملیات اجرایی تعریف شده توسط شورا در قالب پروژه‌های اجرایی فناوری اطلاعات به انجام می‌رسد. هریک از این پروژه‌ها با طی مراحل مختلف پیشنهاد، امکان‌سنجی و تعریف شده و از طریق ارجاع کار به مشاوران و مجریان ذیصلاح در داخل یا خارج از وزارتخانه اجرا می‌شود. شورا وظیفه نظارت کمی و کیفی بر پیشرفت کار این پروژه و تحویل نتایج آنها را برعهده دارد.






برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود مقاله طراحی کنترل ترکیب FPID جهت کنترل خودکار تولید در م

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله طراحی کنترل ترکیب FPID جهت کنترل خودکار تولید در محیط تجدید ساختار فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله طراحی کنترل ترکیب FPID جهت کنترل خودکار تولید در محیط تجدید ساختار فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله طراحی کنترل ترکیب FPID جهت کنترل خودکار تولید در محیط تجدید ساختار فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله طراحی کنترل ترکیب FPID جهت کنترل خودکار تولید در محیط تجدید ساختار فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: چهارمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
مصطفی جزایری – دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، گروه برق، ساوه، ایران
محسن مرادی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، گروه برق، ساوه، ایران.

چکیده:
گرایش به سمت تجدید ساختار در بازار برق، بهره برداری از سیستمهای قدرت را دچار دگرگونی های فراوانی کرده است. یکی از مسائل مورد توجه شرکت کنندگان بازار، کنترل خودکار تولید می باشد. در این مقاله، یک کنترل ترکیبی Fuzzy-PID جهت کنترل خودکار تولید یک سیستم قدرت طراحی شده است. این کنترل ترکیبی شامل یک PID به عنوان کنترل کننده پایه است که ضرایب آن بطور لحظه ای توسط یک کنترل فازی تعیین می شود تا کنترل مؤثرتری ایجاد گردد. مفاهیم طراحی کنترل کننده فازی تشریح و رفتار کنترل کننده در یک سیستم قدرت دو ناحیه ای در محیط MATLAB شبیه سازی شده است. همچنین یک تابع هزینه انتگرالی جهت محاسبه تأثیرات بالازدگی و زمان نشست پاسخ تعریف شده و نتایج حاصل از شبیه سازی سیستم با کنترل ترکیبی و کنترل سنتی PID در مقدار تابع هزینه و تغییرات فرکانس و توان تبادلی بررسی و مقایسه گردیده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود پاورپوینت اقلیم گرم و خشک فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

دانلود پاورپوینت اقلیم گرم و خشک فایل ورد (word) دارای 59 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود پاورپوینت اقلیم گرم و خشک فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلوددانلود پاورپوینت اقلیم گرم و خشک فایل ورد (word)

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلوددانلود پاورپوینت اقلیم گرم و خشک فایل ورد (word)

قرار داده شده است

 

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن دانلود پاورپوینت اقلیم گرم و خشک فایل ورد (word) :

اسلاید 1 :

دشت های فلات که بخش عمده ای از مساحت کشور ما محسوب می شوند، عمدتاً در نواحی مرکزی و شرقی مملکت قرار دارند. دو منطقه دشت کویر و کویر لوت، در مرکز ایران واقع شده اند که به طور کلی لم یزرع و یا با بارندگی بسیار اندک می باشند. این دو کویر، قریب یک هفتم مساحت ایران را شامل می شوند.

نواحی حاشیه کویری و کوهپایه ای، دارای آب و هوای معتدل تر با بارندگی بیشتر می باشند؛ ولی به هر تقدیر، اقلیم این نواحی نیز گرم و خشک است.

اسلاید 2 :

خصوصیات کلی شرایط اقلیمی دشت های فلات به قرار زیر است:

1- آب و هوای گرم وخشک در تابستان و سرد و خشک در زمستان
2- بارندگی بسیار اندک
3- رطوبت هوای بسیار کم
4- پوشش بسیار کم گیاهی
5- اختلاف زیاد درجه حرارت بین شب و روز
6- در نواحی کویری و حاشیه کویری، باد های توام با گرد و غبار

به دلیل رطوبت کم و دوری از دریا، اختلاف درجه حرارت هوا در طی شبانه روز، زیاد است. به تغییرات روزانه حرارت که در ستون نوسان روزانه دما در جدول 1 برای شهر های مناطق گرم و خشک آمده، توجه کنید.

اسلاید 3 :

باید اضافه نمود که کمبود آب جهت کشاورزی و مصرف روزانه اهالی، به علاوه، باد های شدید کویری که با شدت، شن و خاک کویر را در سطح مناطق زیستی پخش می کنند، محیط چندان مطلوبی را جهت سکونت انسان، ایجاد نمی کند. همچنین در منطقه، درخت و در نتیجه چوب کمیاب است و نمی توان به راحتی سقف و سرپناه ایجاد نمود‌‌، ولی با توجه به مشکلات اقلیمی فوق، معماری سنتی ما در اثر تجربه چند هزار ساله، راه حل های منطقی ای برای یک زندگی دلپذیر در این مناطق فراهم نموده است

اسلاید 4 :

2- بافت شهری

شکل پذیری بافت شهری و روستایی و تطبیق شرایط زندگی با عوامل طبیعی و همچنین استفاده از این عوامل در شرایط بسیار نامساعد آب و هوایی در این مناطق، قابل توجه است. به جرات می توان بیان نمود که یکی از دستآورد های بسیار مهم معماری سنتی ما در همین تطبیق و فراهم نمودن محیط مناسب زندگی در این مناطق خشک و بی آب و علف است.

اسلاید 5 :

کلیات بافت شهری و روستای به قرار ذیل است:

1- بافت شهری و روستایی بسیار متراکم
2- فضای شهری کاملاً محصور
3- کوچه های باریک و نامنظم و بعضاً پوشیده با طاق
4- ساختمان های متصل به هم
5- استقرار مجموعه های زیستی بر اساس جهت آفتاب و باد

روستا ها و شهر های سنتی مناطق گرم و خشک ایران را می توان به بوته های کاکتوس و یا گیاهان صحرایی تشبیه نمود. این گیاهان، پوسته ای ضخیم و بسیار مقاوم به دور خود دارند و در تحت این شرایط است که می توانند محیطی مناسب برای انتقال شیره گیاهی و رشد و نمو در درون گیاه به وجود آورند.

به طور کلی، تمامی فضا های زیستی این مناطق، اعم از فضا های شهری، معابر، حیاط ها و ساختمان ها، در مقابل عوامل جوی، خصوصاً باد نامطلوب، کاملاً محافظت شده اند و استفاده از باد مطلوب و تابش آفتاب با تمهیدات خاصی که در دنباله این مقاله توضیح داده خواهد شد، صورت می گیرد.

بافت شهری در این نواحی، به هم فشرده و ابنیه، متصل به هم هستند. کوچه ها، باریک و با دیوار های نسبتاً بلند و در مسیر یک خط شکسته امتداد دارند. اصولاً هیچ فضای شهری غیر محصور در این مناطق وجود ندارند؛ زیرا محافظت از فضای غیر محصور در مقابل شرایط نامساعد اقلیمی ممکن نیست. یکی از دلایل باریکی کوچه ها که گاه فقط برای عبور دو نفر از کنار هم کافی است، برای فراهم نمودن شرایط اقلیمی بهتر در فضای معابر است. وجود دیوار های بلند در کنار معابر، در ایجاد سایه در مقابل تابش آفتاب و همچنین حفاظت معابر در مقابل باد های کویری، تاثیر بسزایی دارند. باید متذکر شد که پیچ در پیچ بودن کوچه ها، از نظر زیست اقلیمی، یک مزیت در مناطق گرم و خشک و کویری محسوب می شود، زیرا در مسیر های مستقیم و عریض، باد های کویری می توانند به سرعت جریان داشته باشند و باعث اختلال در زندگی روزمره شوند.

اسلاید 6 :

متاسفانه در رابطه با مسایل اقلیمی، بسیاری از درس های معماری و شهرسازی گذشته ما جهت طراحی شهر ها و ساختمان های جدید فراموش شده و در فصول گرم، بجز در اطاق های بسته و زیر کولر های برقی، در سایر قسمت های این شهر های مدرن، شرایط آسایش برای انسان، فراهم نمی باشد.

اسلاید 7 :

3- فرم بنا

کلیات فرم بنا در این مناطق به قرار ذیل است:

1- کلیه بنا ها به صورت کاملاً درون گرا و محصور
2- کلیه بنا ها بجز حمام ها دارای حیاط مرکزی و اغلب آنها دارای زیرزمین، ایوان و بادگیر
3- کف ابنیه و خصوصاً حیاط، پایین تر از سطح معابر
4- ارتفاع اطاق ها نسبتاً زیاد
5- طاق ها غالبا قوسی و گنبدی
6- دیوار ها نسبتاً قطور

اسلاید 8 :

همانگونه که فضا های شهری، محصور و در مقابل شرایط نامساعد طبیعی کاملاً محافظت شده اند، ساختمان ها و حیاط آنها نیز دارای یک حصار بسته و یک محیط زیست اقلیمی کنترل شده می باشند. این مطلب در مورد کلیه ساختمان های در این مناطق، اعم از تجاری، مذهبی، خدماتی و مسکونی صدق می کند.

چنانچه ذکر شده، نوسان درجه حرارت در منطقه، بسیار زیاد و میزان رطوبت هوا، کمتر از حد آسایش انسان است. همچنین تابش آفتاب و حرارت آن در تابستان، محیطی گرم و سوزان ایجاد می کند و باد های پر گرد و غبار کویری که در بسیاری از روز های سال در جریان است، مخل آسایش می باشد. لذا، ایجاد یک حیاط مرکزی در وسط ساختمان و تعبیه حوض آب و احداث باغچه، باعث افزایش رطوبت در فضای زیستی شده و دیوار های خشتی و آجری ای که به لحاظ تحمل بار سنگین طاق های قوسی و گنبدی، با ضخامت نسبتاً زیاد ساخته می شوند، مانند یک خازن حرارتی، نوسان درجه حرارت در طی شبانه روز را کاهش می دهند. و بالاخره، با قرار دادن کلیه بازشو ها رو به فضای نسبتاً مرطوب و معتدل حیاط و مسدود نمودن جداره خارجی ساختمان، بجز در ورودی، ارتباط فضای زیست داخل با فضای خارج تا حد امکان قطع شده و یک اقلیم کوچک و مناسب برای آسایش انسان در اقلیم گرم و خشک منطقه احداث شده است.

اسلاید 9 :

3-1- خانه های چهارفصل

طبیق شیوه های زندگی با شرایط اقلیمی، از خصوصیات بسیار مهم این نواحی است. نمونه بارز آن را در خانه های درونگرای این مناطق که به خانه های چهار فصل موسوم است می توان مشاهده نمود. اطاق های اطراف حیاط این ساختمان ها بنا بر فصل معین سال، مورد استفاده قرار می گیرند. نحوه انجام این کار بدین طریق است که در سمت شمالی حیاط که آفتاب مایل زمستان به آن می تابد و از گرمای بیشتری برخوردار است، قسمت زمستان نشین می باشد که به «پناه» معروف است و اغلب فعالیت های روزمره اهل خانه در این سمت ساختمان انجام می شود. در تابستان، عکس این عمل صورت می گیرد و اطاق های سمت جنوب حیاط که در سایه قرار دارند و خنک تر هستند، محل سکونت افراد خانواده می باشد. این قسمت را «نسار» به معنی سایه گیر و خنک می گویند و غالباً سرداب یا زیرزمین در این قسمت می باشد. در فصول گرم، دمای سرداب به علت اینکه در زیر زمین است، از دمای سایر قسمت ها کمتر می باشد؛ به نحوی که در خانه بروجردی ها در ساعت 11:30 صبح روز سوم مهر ماه، درجه حرارت هوا در کوچه 36 درجه، در حیاط 32 درجه و در سرداب 24 درجه سانتی گراد بوده است

اسلاید 10 :

در مواقعی که دمای هوا بسیار زیاد بوده، اهل خانه به سرداب رفته و از هوای خنک تر آن استفاده می کردند. در بعضی از خانه ها که شاخه های مسیر قنات از زیر آن رد می شده، از سرداب راهی به قنات جهت دسترسی به آن وجود داشته و گاهی نیز آب قنات از یک طرف وارد حوض کوچکی می شده و از طرف دیگر آن خارج می شده که به محل آن اطاق، حوضخانه می گفته اند. وجود حوض آب و مجاری ورودی بادگیر، باعث افزایش رطوبت و برودت در این فضا می شده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود مقاله بررسی خواص پوشش الکترولس NiدرB نیتروژن دهی پلاسمای

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی خواص پوشش الکترولس NiدرB نیتروژن دهی پلاسمایی شده به دو روش متداول و توری فعال فایل ورد (word) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی خواص پوشش الکترولس NiدرB نیتروژن دهی پلاسمایی شده به دو روش متداول و توری فعال فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی خواص پوشش الکترولس NiدرB نیتروژن دهی پلاسمایی شده به دو روش متداول و توری فعال فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی خواص پوشش الکترولس NiدرB نیتروژن دهی پلاسمایی شده به دو روش متداول و توری فعال فایل ورد (word) :

دانلود مقاله بررسی خواص پوشش الکترولس NiدرB نیتروژن دهی پلاسمایی شده به دو روش متداول و توری فعال فایل ورد (word) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در 1389 در علوم و مهندسی سطح از صفحه 69 تا 77 منتشر شده است.
نام: بررسی خواص پوشش الکترولس Ni-B نیتروژن دهی پلاسمایی شده به دو روش متداول و توری فعال
این مقاله دارای 9 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله الکترولس Ni-B
مقاله نیتروژن دهی پلاسمایی
مقاله نیتروژن دهی پلاسمایی با توری فعال
مقاله مقاومت سایشی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: احمدخانی ها دنیا
جناب آقای / سرکار خانم: محبوبی فرزاد

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
این تحقیق، تلاشی است برای بررسی تاثیر نیتروژن دهی پلاسمایی بر خواص پوشش الکترولس .Ni-B به این منظور پوشش الکترولس با استفاده از حمام بوروهیدریدی بر روی فولاد AISI 4140 اعمال شد. پوشش ها در دماهای 450 و 500°C تحت عملیات حرارتی آنیل در اتمسفر کنترل شده و نیتروژن دهی پلاسمایی به دو روش متداول و توری فعال قرار گرفته و تاثیر این عملیات بر خواص سطحی پوشش با هم مقایسه شد. ساختار، زبری سطح، ریزسختی و مقاومت سایشی پوشش ها بررسی گردید. نتایج نشان داد که ساختار آمورف پوشش الکترولس Ni-B در اثر هر دو عملیات حرارتی آنیل و نیتروژن دهی پلاسمایی به فازهای نیکل بلوری و بورید نیکل Ni3B) و(Ni2B تبدیل شده، سختی پوشش افزایش و نرخ سایش کاهش می یابد. نیتروژن دهی پلاسمایی نسبت به عملیات حرارتی آنیل با وجود افزایش زبری سطح به دلیل افزایش بیش تر سختی، باعث بهبود مقاومت سایشی می شود. نیتروژن دهی پلاسمایی با توری فعال نسبت به عملیات حرارتی آنیل و نیتروژن دهی پلاسمایی به روش متداول، زبری سطح پوشش را کاهش داده و خواص سایشی بهتری ایجاد می کند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود مقاله بررسی کارایی شرکتهای بیمه دولتی با استفاده از تکنی

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی کارایی شرکتهای بیمه دولتی با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها فایل ورد (word) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی کارایی شرکتهای بیمه دولتی با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی کارایی شرکتهای بیمه دولتی با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی کارایی شرکتهای بیمه دولتی با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

تعداد صفحات: 12

نویسنده(ها):

کامبیز شاهرودی – استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، گروه مدیریت بازرگانی
محمد طالقانی – استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، گروه مدیریت بازرگانی
گلجهان محمدی مرسه – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

چکیده:

ارزیابی کارایی شرکتهای بیمه به علت نقش برجسته آنها در رشد بخشهای مختلف جامعه، پوشش خسارات ناشی از ا نجام فعالیتهای اقتصادی و افزایش انگیزه های سرمایه گذاری بسیار حائز اهمیت ا ست. تکنیک های تحلیل پوششی داده های سنتی در ارزیابی عملکرد سیستم های شبکه ای، عملکرد فرآیندهای داخلی این سیستم ها را در نظر نمی گیرند. کارایی بدست آمده از این نوع روش ها عملکرد کلی سیستم ها را بدرستی نشان نمی دهد و کارایی را بیشتر از آنجه هست، محاسبه می کنند. در این تحقیق با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده های سنتی و دو مرحله ای کارایی فرآیندهای داخلی و فرآیند کلی شرکتهای بیمه دولتی را طی سالهای1387 تا 1388 مورد بررسی قرار دادهایم. نتایج تحقق، ضعف مدلهای سنتی تحلیل پوششی داده ها را در اندازه گیری کارایی شرکت های بیمه نشان می دهد. همچنین نتایج آزمون ویلکاکسون نشان داد که علت اصلی عملکرد ضعیف شرکتهای بیمه دولتی در دوره زمانی مورد مطالعه، ضعف آنها در مرحله سودآوری است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >