سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود پاورپوینت آجرهاوبلوک ها فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

دانلود پاورپوینت آجرهاوبلوک ها فایل ورد (word) دارای 36 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود پاورپوینت آجرهاوبلوک ها فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلوددانلود پاورپوینت آجرهاوبلوک ها فایل ورد (word)

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلوددانلود پاورپوینت آجرهاوبلوک ها فایل ورد (word)

قرار داده شده است

 

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن دانلود پاورپوینت آجرهاوبلوک ها فایل ورد (word) :

اسلاید 1 :

مراحل تولید

1- تهیه واماده نمودن مواداولیه

2- تهیه گل

3- تهیه خشت

4- خشک کردن خشت

5- پختن آجر

اسلاید 2 :

1- تهیه وآماده نمودن مواداولیه

-خاک رس آبرفتی

-ماسه

-آهک

-ترکیبات سولفاتی

-ترکیبات آهن دار

-نباتات وریشه های گیاهان

اسلاید 3 :

 گل خشک: بااضافه نمودن آب به میزان 8تا12%وزن ماده اولیه{آجرهای صنعتی وسفالهای رسی} 
گل سفت: با اضافه نمودن آب به میزان 20تا25%وزن ماده اولیه
گل خمیری: بااضافه نمودن آب به میزان 60%وزن ماده اولیه

اسلاید 4 :

3-مرحله خشک کردن

مزیت های مرحله خشک کردن:

1-جلوگیری از ترک

2-جلوگیری از تغییرشکل

3-جلوگیری از صرف هزینه سوخت بیشتردرکوه اصلی

4-جلوگیری از دوده گرفتن کوره به سبب رطوبت اولیه زیادوسوختن ناقص

اسلاید 5 :

در مرحله خشک کردن حرارت از 40 تا200  و زمان از  24تا48  ساعت متغیر می باشند.
(بسته به نوع رس مصرفی می باشد.)

اسلاید 6 :

حرارت در مرحله خشک کردن

الف- به کمک گرمای تلف شده از کوره ها
    ب- ازهوای گرم در مکان های گرم و خشک وبیابانی

اسلاید 7 :

میزان رطوبت گل در پایان مرحله

 خشک کردن

بین 8تا12%می باشد.

اسلاید 8 :

خواص فیزیکی

– معایب ظاهری

– لبه های آجر

درآجرهای سوراخ دار

– وزن مخصوص

– مقاومت در برابر یخبندان

 ضریب جذب آب

– ترک درسطح آجر

– پیچیدگی وانحنا وفرورفتگی 

– سایرموارد

اسلاید 9 :

خواص شیمیایی

– نمک های محلول موجود درآجر

– شوره

– لکه

اسلاید 10 :

عملیات آجرچینی

– خیساندن

– انتخاب ملات

– قفل وبست آجرها

-ضریب لاغری{نسبت ارتفاع به ضخامت دیوار}

-اتصال به سازه

-پیش بینی بازشو

-شرایط محیطی

-نگهداری

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود پاورپوینت نما چیست؟ فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود مقاله تاریخچهی نقاشیهای دوره صفویه فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تاریخچه‌ی نقاشی‌های دوره صفویه فایل ورد (word) دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تاریخچه‌ی نقاشی‌های دوره صفویه فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تاریخچه‌ی نقاشی‌های دوره صفویه فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تاریخچه‌ی نقاشی‌های دوره صفویه فایل ورد (word) :

تاریخچه‌ی نقاشی‌های دوره صفویه

فهرست عناوین :
– تاریخچه‌ی نقاشی‌های عهد صفویه
– آشنایی با پیدایش پایتخت سلسله‌ی صفویه
– آشنایی با موضوعات نقاشی دوره صفویه
– ورود سبک اروپایی به نقاشی ایرانی
– رضا عباسی و اهمیت آثار وی

تاریخچه‌ی نقاشی عهد صفوی:
هرات در سال 1507 با حمله‌ی شیبک خان ازبک سقوط کرد. خود او نیز سه سال بعد در جنگ مرو به دست شاه اسماعیل بیست و سه ساله، شکست خورد و به قتل رسید. اسماعیل که قبلاً در ابتدای قرن شانزدهم ، ترکمانان آق قیونلو را تار و مار کرده بود، اکنون با این پیروزی بیشتر موقعیت خودر ا در امپراتوری خویش استحکام بخشید.

بعد از هشت و نیم قرن استیلای عرب‌ها و مغولان و تاتارها بار دیگر ایران انسجام یافت. دوره‌ی جدیدی آغاز شده بود، سلسله‌ی صفوی که به دست اسماعیل پایه گذاشته شده بود، به مدت بیش از دویست سال دوام یافت و بعد به دست افغان‌ها منقرض شد.

عهد صفوی از مهمترین دوره های هنری در تاریخ اسلامی ما به شمار می رود. شاهان قدرتمند و هنر دوست سلسله‌ی صفویه توانستد با تکیه بر ملت ایرانی و مذهب تشیع که از این زمان در ایران رسمیت یافت عصر درخشانی در زمینه‌ای مختلف هنری پدید‌ آوردند که در آن میان هنر نقاشی جایگاه ویژه‌ای دارد.

آشنایی با پیدایش پایتخت سلسله‌ی صفوی
پایتخت سلسله‌ی صفویه ابتدا تبریز بود و بعد به قزوین ( اندکی به جنوب شرقی ) منتقل شد. انتقال پایتخت از شرق به غرب ایران اثرات مهمی بر پیشرفت نقاشی ایرانی داشت. در دوران صفویه مرکزیت هنر به شهر تبریز آمد و برخی از هنرمندان هم در شهر قزوین ماندگار شدند. اما اصل سبک نقاشی صفویه در شهر اصفهان به وجود آمد.

بنیانگذار صفویه ، یعنی شاه اسماعیل، شهر تبریز را به پایتختی برگزید و با حمایت بی‌دریغی که از هنرها و هنرمندان به عمل آورد به زودی این شهر مرکز پویایی هنر ـآن عهد شد. می دانیم که تبریز سابقه‌ی هنری طولانی داشت و قبل از قدرت یافتن صفویه نیز کارگاههای نقاشی در این شهر فعالیت داشتند، ولی رونق و اعتلای هنری تبریز زمانی به درخشش نهایی نایل آمد که چنان که گفتیم به دعوت شاه اسماعیل کمال الدین بهزاد و برخی از همکاران و شاگردانش از هرات به این شهر آمدند. بهزاد که در حدود سال 916 ه. ق به تبریز آمد از طرف شاه صفوی به مدیریت کارگاه‌های هنری و ریاست کتابخانه‌ی سلطنتی گماشته شد.

نظارت و رهبری هنری وی بود که باعث گردید تا مکتب تبریز به اعلاء درجه در مصور سازی کتاب یابد و نفیس‌ترین کتاب‌های هنری تاریخ ایران در این کارگاه تولید شود. تمامی هنرمندان نامدار مکتب تبریز، یا به طور مستقیم شاگرد بهزاد بودند و یا از سرچشمه‌ی هنر او سیراب شده بودند. لذا مجموعه‌ای بی نظیر از نگارگران خلاق ، آثار ریز نقشی را پدید آوردند که در تاریخ و نقاشی بی همانند است. این هنرمندان علاوه بر فعالت در زمینه‌ی مصور سازی کتب به طراحی فرش و دیگر دستباف‌ها نیز می‌پرداختند.

در این دوران، مکتب بهزاد با جذب شاگردانی بسیار، شیوه‌ی نگارگری رایج را تغییر داد. حاصل این تجربه اندوزی‌های تازه، ظهور سبکی نوین با نام مکتب صفوی یا مکتب تبریز 2 بود همراه با تماشای برجسته چون « سلطان محمد» ، « آقا میرک» ، « مظفر علی» ، « شیخ زاده» .
با مطالعه‌ی دقیق آثار مکتب تبریز این ویژگی را می‌توان برای آن برشمرد.

1- اتمام ماهرانه‌ی تصویر
2- خلق فضایی سرور انگیز و شکوهمند
3- استفاده از رنگ‌های به غایت درخشان و پر مایه و متنوع از جمله رنگ طلا
4- گستردگی دامنه‌ی تخیل
5- فراخی چشمگیر در فضای تصویر
6- اختصاص سراسر صفحه‌ی کتاب به تصویر

7- قدرت خارق العاده در پرداخت بسیار ظریف اجزای تصویر
8- اهمیت تقریباً برابر تمامی اجزای تصویر
9- تنوع حالت کلی صحنه‌ها بر حسب موضوع
10- ترسیم جامه و عمامه‌ها و کلاه‌ها به رسم لباس های متداول روز
11- همگامی و همراهی معماری و منظره‌ی طبیعی که بستری برای حضور انسان‌ها هستند، توجه ویژه به منظره‌ی طبیعی به ویژه مناظر کوهستانی و سرانجام تنوع چشمگیر در ترسیم گل و گیاهان.

از نسخه‌های مهم مصور شده در این دوره می توان دیوان شاهنامه‌ی تهماسبی ( 931 ه .ق) ، حافظ ( 939 ه.ق)، خمسه‌ی تهماسبی (‌950 ه . ق) و دیوان میر علیشیروانی را نام برد.

پس از انتخاب اصفهان به پایتختی و در دوران شاه عباس اول، مکتبی تازه در نقاشی پدیدار شد که مکتب اصفهان نام گرفت، این شیوه که توسط نقاش نام آور عهد صفوی ( رضا عباسی) ابداع شد. نمایشی است از دوری هر چه بیشتر از مصور سازی کتاب های ادبی و کسب استقلال صفحه‌ی نقاشی در مکتب اصفهان ، شیوه‌ی کهن نقاشی ایرانی در زمینه فضاسازی و نحوه‌ی ترکیب بندی پیکره‌های انبوه ، کم رنگ شده، نمایش تک چهره‌ها و تک پیکره‌ها با پوشاک فاخر، قوت گرفته

. فضاسازی‌های ساده ، خطوط منحنی دلپذیر، استفاده از حداقل رنگ و گاه ساخت و ساز ماهرانه‌ی لباس‌ها و ظرافت در طراحی موی سر و ریش مردان شیوه‌ی خاص رضا عباسی است که هنرمندان بسیاری را تحت تاثیر قرار داد. از دیگر نقاشان مکتب اصفهان می‌توان به « معین مصور» ، « محمد یوسف» ، « محمد قاسم» اشاره کرد.

در دهه‌های نخست حکومت صفویان، نقاشی همان راه مکتب هرات را ادامه‌ی می دهد. طرح این دوره یکی از بهترین و زیباترین و با سلیقه‌ترین طرح های نقاشان ایرانی است که نشان دهنده ذوق آنها است. یکی از پر ارزش‌‌ترین آثار این دوره، نسخه‌های مصوری از خمسه‌ی نظامی است که تقریباً همه نقاشان معروف زمان ، تصویری در آن کشیده‌اند ، این نقاشان برخی چون آقا میرک، میر سید علی از شاگردان بهزاد بودند و برخی چون سلطان محمد از او تاثیر گرفته بودند.

در این تصاویر رنگ‌ها غنی‌تر، ترکیب بندی‌ها متراکم و پیکرها پر تحرک‌تر از تصاویر کتاب های پیشین هستند. در سال‌های بعد به علت رشد شهر نشینی و حمایت از اصناف و پیشه وران و گسترش صنایع دستی به خصوص با ساختن کاخ‌های جدیدی در پایتخت های جدید، یعنی اصفهان ضرورتاً نقاشی شکل دیگری به خود می گیرد

و در مواردی جزئی از معماری می گردد و بر دیوارها به منظور تزئین به کار گرفته می‌شود و در مواردی به صورت نقاشی دیواری و غیره مطرح می‌گردد به هر حال تا اندازه‌ی زیادی از حد کتاب آرایی پا فراتر می نهد. از مشهورترین بناهای این عهد که از نقاشی در آرایش داخلی آنها استفاده شده است، ساختمان عالی قاپور و چهل ستون در اصفهان است. در نقاشی نقاشان دوران صفوی آشکار شدن تخصص آنها در این رشته به وضوح مشخص است.

آشنایی با موضوعات نقاشی عهد صفویه:
در نقاشی‌های صفوی ، موضوع اصلی شکوه و زیبایی این دوره است. موضوعات نقاشی‌ها بیشتر حول محور بارگاه سلاطین، اشراف زادگان ، کاخ های زیبا، مناظر زیبا و صحنه‌هایی از جنگ‌هاست. در این نقاشی‌ها انسان ها با لباس‌های فاخر صورتهای زیبا و مجسمه‌های ظریف رنگین به طور پرهیجان در تصویر کشیده شده است. هنر نقاشی در طول دوران صفوی هم زیاد و هم دارای کیفیت بهتر شد. در این نقاشی‌ها آزادی بیشتر و مهارت و دقت بیشتر مشهود است.

هنرمندان بیشتر به اصول کلی پرداخته و از جزئیات غیر ضروری اجتناب کردند، صافی خطوط بیان زود احساسات و متراکم شدن موضوعات از مشخصات سبک نقاشی صفوی است. از آنجاییکه در اواخر دوران صفوی ، از لحاظ جنبه‌ی فکری اختلاف جزئی در رنگ آمیزی به وجود آورد، می‌توان به ظهور سبک اروپایی در این نقاشی‌ها پی برد.

خصوصیت معروف نقاشی صفوی اوج تجمل و زرق و برق سنجیده شده ایست که نشان از ذوق و سلیقه‌ی غنی تر و لطیف‌تر دربار صفوی نسبت به دربارهای پیشین دارد. رنگ‌ها عالی ترین رنگ‌ها، نقش ها رو به کمال و موضوعات مقبول، صحنه‌های زندگی درباری هستند که از پیکره‌های فراوان با پوشاک فاخر برگرد غرفه‌های مجلل طاقدار باغ‌های شاهانه برخوردارند. ترکیب بندی‌ها به ایستایی گرایش دارند ولی باز همان توجه به گیرایی و شکوه فراوان در صحنه‌های حرکت، شکار و تصاویر رزم گنجانده شده است. در نقاشی این دوره ، تمایل هنرمندان به پرهیز از رنگ‌های گرم ، دیگر مشهود نیست، آنان هر ترکیب رنگی را آزادانه بکار می گیرند،

ولی برای دستیابی بر شکوه و جلال، شیوه‌های تکنیکی را پر مایه‌تر و استادانه‌تر می گردانند. علاوه بر زرافشان کردن کاغذ، حواشی را گاه با تشعیر حیوانات طلایی رنگ ، یا با درختان و شاخ و برگ‌ها پر می کردند. کاربرد هنر نقاشی تا بر روی جلد کتاب ها که اغلب لاکی بود گسترش یافت. در ضمن بسیاری از نقش مایه‌های نقاشان در نقش قالی‌ها و پارچه‌های این زمان که بدون تردید اغلب به دست نقاشان دربار طرح می‌شد راه یافتند.

پا به پای آثار نقاشان بزرگ کتابخانه‌های سلطنتی به سفارش هنرپروران کم ثروت تعداد زیادی نقاشی‌های بسیار کم زرق و برق‌تر تهیه شد. برخی از این‌ها آثار واقعی هنری محسوب می‌شوند و تنها تعداد اندکی فاقد گیرایی هستند. ولی بی‌شک به دنبال افزایش تقاضا آثار ضعیف و سطحی نیز که در صد آن‌ها در مقایسه با گذشته نسبتا بیشتر بود تهیه می‌شد.
نقاشی اوایل دوره صفویه را عموما می‌توان با جزئیات نوع پوشاک که از همه مشخص‌تر خصوصیت بارز دستار است زود تشخیص داد. مشخصه‌ی این سرپوش عیجب کلاه باریک و کشیده ایست که در امتداد آن چوبی قرار دارد که غالبا تا چندین سانت بالاتر از دستار که به دور آن پیچیده شده ادامه می‌یابد.

نمونه‌ی معروف نقاشی دوره انتقالی بین سبک قرن پانزدهم هرات و سبک صفوی تصاویر نسخه‌ای است که در بلخ به سال 1504 کتابت شده است این تصاویر به آثار قرن پانزدهم بسیار شبیه‌اند و دستاوردهای صفوی که در آن‌ها دیده می‌شوند یکی از عالی‌ترین نسخ این دوره ، نسخه نفیسی از آثار میرعلیشیر نوایی در کتابخانه‌ی پاریس است

که تهیه آن در هرات به پایان رسیده است و تصاویر آن در بسیاری از کتب معتبر چاپ شده است این نقاشی‌ها بی امضا هستند ولی احتمالا دست کم تعدادی از آن‌ها کار شاگردان بهزاد است. در یکی از این تصاویر که صحنه‌ی شکار است بهرام گور را شبیه شاه اسماعیل نمایش داده‌اند و در اثر دیگر که مرگ فرهاد را نشان می‌دهد تاثیرات شدید سبک قرن پانزدهم وجود دارد ولی در اغلب نقاشی‌های دیگر سبک صفوی کاملا استقرار یافته است.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود تحقیق رمزنگاری فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود تحقیق رمزنگاری فایل ورد (word) دارای 34 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تحقیق رمزنگاری فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تحقیق رمزنگاری فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تحقیق رمزنگاری فایل ورد (word) :

بخشی از فهرست دانلود تحقیق رمزنگاری فایل ورد (word)

فصل 1 : مقدمه
1-1 مقدمه .....................................................................................6
فصل 2 : مبانی رمزنگاری
1-2- اصطلاحات رمزنگاری.....................................................................................9
2-2- اجزاء رمزنگاری....................................................................................9
3-2- کلید ها .................................................................................9
4-2- روش های رمزنگاری...................................................................................10
5-2- تجزیه و تحلیل رمز...........................................................................................13
فصل 3 : الگوریتم های رمزنگاری
1-3- روش جایگزینی....................................................................................15
2-3- زبان شناسی و رمزگشایی.................................................................................19
3-3- روش جایگزینی جداگانه........................................................20
4-3- روش جا به جایی.................................................................21
5-3- روش جا به جایی ضربدری....................................................23
6-3- روش پولی بایوس................................................................23
7-3-روش DES .......................................................................24
8-3- تکنولوژی و DES .............................................................26

فصل 4 : امضای دیجیتال
1-4- تعریف امضای دیجیتال....................................................................................28
2-4- امضای دیجیتال و فراهم نمودن امنیت......................................28
3-4- روش های ایجاد امضای دیجیتال............................................29
4-4- ویژگی های امضای دیجیتال.................................................30
کاربرد رمزنگاری.......................................................................31
نتیجه گیری...............................................................................32
منبع

1-1- مقدمه

آشنایی با رمزنگاری :
هنگامی که کامپیوتر به شبکه ای وصل است و داده ها را منتقل می کند ، بهترین زمینه برای ایجاد اختلال در اطلاعات فراهم می شود ، بدین ترتیب که هکرها و افراد سودجو با ایجاد تغییر در داده ها به مقاصد خود می رسند.
گسترش و رشد بی سابقه اینترنت باعث ایجاد تغییرات گسترده در نحوه زندگی و فعالیت شغلی افراد ، سازمانها و موسسات شده است. امنیت اطلاعات یکی از مسائل مشترک شخصیت های حقوقی و حقیقی است . اطمینان از عدم دستیابی افراد غیر مجاز به اطلاعات حساس از مهمترین چالش های امنیتی در رابطه با توزیع اطلاعات در اینترنت است . اطلاعات حساس که ما تمایلی به مشاهده آنان توسط دیگران نداریم، موارد متعددی را شامل می شود. برخی از اینگونه اطلاعات بشرح زیر می باشند :
• اطلاعات کارت اعتباری
• شماره های عضویت در انجمن ها
• اطلاعات خصوصی
• جزئیات اطلاعات شخصی
• اطلاعات حساس در یک سازمان
• اطلاعات مربوط به حساب های بانکی


هنگامی که با امنیت داده سر و کار داریم ، نیاز به اثبات هویت فرستنده و گیرنده ی پیغام داریم و در ضمن باید از عدم تغییر محتوای پیغام مطمئن شویم . این سه موضوع یعنی محرمانگی و تصدیق هویت و جامعیت در قلب ارتباطات داده ی ای مدرن قرار دارند و می توانند از رمزنگاری استفاده کنند . در اصل ، هدف از رمزنگاری نیز برقراری سه اصل محرمانگی ، هویت و جامعیت می باشد .
اغلب این مساله باید تضمین شود که یک پیغام فقط می تواند توسط کسانی خوانده شود که پیغام برای آنها ارسال شده است و دیگران این اجازه را ندارند . روشی که تامین کننده ی این مساله باشد رمزنگاری نام دارد .
در فرآیند رمزنگاری برای محافظت از داده ی اصلی ، آنرا با استفاده از یک کلید ( رشته ای محدود از بیت ها ) به صورت رمز درمی آوریم تا کسی که داده ی حاصل شده را می خواند قادر به درک آن نباشد .
داده ی رمز شده به صورت یک سری بی معنی از بیت ها ، بدون داشتن رابطه ای مشخص با داده ی اصلی به نظر می رسد .
برای حصول متن اولیه ، دریافت کننده آنرا رمزگشایی می کند .
رمزنگاری یعنی تبدیل اطلاعات به یک شکل غیر قابل فهم و انتقال آن ، سپس برگرداندن اطلاعات رمزشده به حالت اولیه و قابل خواندن. رمزنگاری با استفاده از الگوریتم های متعددی پیاده سازی می شود که برخی از الگوریتم ها قدمتی چند صد ساله دارند . امروزه از رمزنگاری برای ایجاد امنیت در ارتباطات نظامی و دولتی و محرمانه ماندن پیام ها در ارسال و دریافت اطلاعات ، استفاده می شود
1-2- اصطلاحات رمزنگاری :
برای آشنایی با مقوله ی رمزنگاری نیاز است که برخی اصطلاحات رایج را تعریف کرد:
کلید امنیت : کلید امنیت راه های امنیتی را برای حفظ امنیت ارائه می کند .
رمز گذاری : عمل پنهان کردن یک متن با استفاده از کلید امنیتی .
رمز گشایی : آشکار سازی متن رمز شده توسط کلید امنیتی .
رمزنگاری : انجام عملیات رمز گذاری و رمزگشایی .
متن ساده : متنی که هنوز رمزگذاری نشده است .

2-2- اجزاء رمزنگاری :
رمز نگاری از دو جزء اصلی تشکیل شده است :
1-الگوریتم
2-کلید
الگوریتم یک مبدل یا فرمول ریاضی است و کلید رشته ای از ارقام دودویی (صفر و یک) است که به خودی خود بی معنی است .
رمزنگاری مدرن فرض می کند که الگوریتم رمزنگاری شناخته شده است و یا می تواند کشف شود پس کلید است که باید مخفی نگاه داشته شود .

3-2- کلید ها در رمزنگاری:
کلید ها در رمزنگاری به دو دسته ی عمده تقسیم می شوند:
1-کلید عمومی
2-کلید خصوصی

تعریف کلید عمومی:
- رمزنگاری با استفاده از کلید عمومی روشی است برای ایجاد یک ارتباط پنهان میان دو شخص بدون اینکه نیازی به تعویض کلیدهای خصوصی باشد. همچنین با استفاده از این روش می‌توان امضاهای دیجیتال را ایجاد کرد.
- اعداد یا کلماتی که با یک شخص یا سازمان در ارتباط می باشند .

تعریف کلید خصوصی:
-کلید خصوصی برای بازگشایی اطلاعاتی که توسط کلید عمومی رمز گذاری شده ، استفاده می شود .

4-2- روش های رمزنگاری :
روش های رمزنگاری نیز به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند که عبارتند از :
1-روش متقارن
2-روش نامتقارن

در روش متقارن ، هر دو طرفی که قصد رد و بدل کردن اطلاعات را دارند از یک کلید مشترک برای رمزگذاری و رمزگشایی استفاده می کنند .
در این حالت ، رمزگذاری و رمزگشایی اطلاعات ، دو فرآیند معکوس یکدیگرند .

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

دانلود تحلیل فضای شهری فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

دانلود تحلیل فضای شهری فایل ورد (word) دارای 14 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود تحلیل فضای شهری فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی دانلود تحلیل فضای شهری فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تحلیل فضای شهری فایل ورد (word) :

معرفی فضاهای شهری: راه، لبه، محله، گره، نشانه ها

بررسی عوامل موثر در شکل خوب شهر: سرزندگی، معنی، تناسب، دسترسی، نظارت و اختیار

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >